Voorvork Rebound
Moderator:Beheerders
-
Hee allemaal,
Ik ben nieuw op het gebied van mountainbike/dirt en ben gestuit op enkele problemen:
Als ik over een jumpje wil gaan en mijn stuur omhoog trek dan schiet mijn voorvork naar beneden.
Ik heb gehoord dat ik dit kan vertragen met 'rebound'. Volgens mij is dat een van de draaidopjes op de voorvork, maar is het nou de linkse of de rechtse, en moet ik naar de + of - draaien?
Alvast bedankt
Ik ben nieuw op het gebied van mountainbike/dirt en ben gestuit op enkele problemen:
Als ik over een jumpje wil gaan en mijn stuur omhoog trek dan schiet mijn voorvork naar beneden.
Ik heb gehoord dat ik dit kan vertragen met 'rebound'. Volgens mij is dat een van de draaidopjes op de voorvork, maar is het nou de linkse of de rechtse, en moet ik naar de + of - draaien?
Alvast bedankt
Leader fox Cocaine White
bij mij maakt dat superveel uit. als rebound op zn sloomst staat, lijkt het alsof de vork 2 kilo zwaarder is geworden.stefan406 schreef:als j springt en j bent neus zwaar dan ligt dat volgens mij aan j techniek en niet aan j vork want bij mij maakt het kwa springen niks uit of ik nu veel of weinig rebound heb
met wat voor vork rij j?
als je de rebound sneller wilt zetten dan moet je em naar de + draaien. (bij mij zit dat knopje rechtsonder, maar dat kan anders zijn op andere vorken)
-
- Jean-Pierre
De grootste CENSUUR vork op aarde, die suntour !Elike schreef:wat vinden jullie van die vork ?
He sorry Sven, schoot er ff uit.
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre op ma mei 19, 2008 8:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de