Demontage DT Hügi 240 a.naaf
Moderator:Beheerders
Als ik het 2de 6902 naaflager wil vervangen, moet de ringnut/gewindering gedemonteerd worden. Heb het juiste tooltje gekocht en de manual gedownload, maar ik krijg er absoluut geen beweging in!
Iemand een goed idee of enige ervaring hiermee?
Iemand een goed idee of enige ervaring hiermee?
Laatst gewijzigd door MarinTi op ma dec 26, 2005 1:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hij moet toch echt los kunnen. Tooltje in de bankschroef, draaien aan het wiel???
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ja, je hebt er specale lager trekkers voor, maar de oude kun je er met een schroevendraaier uittikken, de nieuwe als je er geen adapters voor hebt met een dopsleutel weer intikken.
JJ
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Oh, uit de body...
heb alleen nog maar complete body's gemoneerd, denk dat het moeilijk wordt maar weet dat niet zeker..
heb alleen nog maar complete body's gemoneerd, denk dat het moeilijk wordt maar weet dat niet zeker..
Omgeving Breda niet, maar als je wat verder wil/kan rijden, ABC Fietsen in Wilrijk (Antwerpen) heeft een DT servicekit in huis. Vanaf 19/07 zijn ze wel in verlof.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
Klopt als een bus! Ik heb al vaker gehoord dat mensen niet geholpen konden worden bij andere shops...dr. Koen schreef:bedankt voor het meedenken luc.
Gelukkig heb ik iets dichterbij kunnen vinden, Van Boxel tweewielers in Galder bleek (m.i. als enige in de regio) in het bezit van het inmiddels verwraakte tooltje.
groeten Koen
Hebben we het in ieder geval niet voor niets hangen...