Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.
Moderator:Beheerders
-
Niggo - Berichten:2
Rock Shox Judy DH
Bericht
door Niggo » wo mei 24, 2006 9:49 am
Hallo,
ik heb een klein probleempje.
Ik heb een tweedehands mtb gekocht met een Rock Shox Judy DH.. de versie waar twee veerstangen tot boven aan het stuur doorlopen.
Omdat hij lekte heb ik heb gisteren helemaal uit elkaar gehaald en ben een beetje de volgorde kwijt? Ik was ervan uitgegaan dat er een service manual voor die vork op internet zou staan maar dat is dus niet zo of ik kan het niet vinden.
Weet iemand waar ik dat document kan krijgen en of er nog reserveonderdelen voor de vork te verkrijgen zijn?
Alvast bedankt,
groetjes,
Nico[/code]
-
Niggo - Berichten:2
Bericht
door Niggo » wo mei 24, 2006 10:23 am
-
TheBigLjeweetwel
Bericht
door TheBigLjeweetwel » wo mei 24, 2006 11:07 am
Die foto;'s kunnen wij allleen zien als we lid zijn daar. Dus gaat niet werken, maar die Duitser heb je al geholpen he. Dus moet het wel lukken.
-
Het TUIG
-
Contacteer:
Bericht
door Het TUIG » wo mei 24, 2006 6:29 pm
Dat is vette ''Old-School'',dat was de eerste DH vork van RS als ik me niet vergis.Na deze kwam de DHO met dual-crown en toen pas de Boxxer.
Mooi man,wees er maar zuinig op!

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
-
Bruno - Berichten:834
Bericht
door Bruno » do jun 01, 2006 10:33 pm
reserveonderdelen vrees ik voor, RS levert voor veel vorken van meer dan 5 jaar al geen wisselstukken meer. als ze kapot gaat kan ze nog altijd als decoratie dienen natuurlijk

-
Christiaan - Berichten:6303
Bericht
door Christiaan » ma jun 05, 2006 4:49 pm
Dit is een nieuwe vork dna de Judy DHO, dit is ene Judy XL, van 1998 als ik me niet vergis, het eerste jaar dat de Boxxer verkocht werd.
Ik ben bnag dat er niets meer voor te krijgen is, wellicht tijd voor een upgrade naar een andere vork?