steekasnaaf met speling
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
hallo,ik heb ook in het ''sleutelen''-topic deze vraag gesteld,maar ik denk
dat ik hier meer kans heb op een antwoord......
heeft iemand hier weleens meegemaakt dat een steekasnaaf speling vertoont,en zo ja,hoe repareren???
ik zie nergens een demontagemogelijkheid zitten aan mijn scott voornaaf...
grtz
dat ik hier meer kans heb op een antwoord......
heeft iemand hier weleens meegemaakt dat een steekasnaaf speling vertoont,en zo ja,hoe repareren???
ik zie nergens een demontagemogelijkheid zitten aan mijn scott voornaaf...
grtz
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
- MasterDisaster
-
- Contacteer:
Illuminatastigmata,
Dit hoort onder sleutelen en niet onder DH/Fr! Ik heb je oude topic gelocked, en het andere topic in DH terug naar sleutelen geplaatst, dan weten ze daar in ieder geval dat ie hier staat.
Lijkt me toch logisch dat het onder sleutelen hoort?
En hoe meer er duidelijkheid wordt verschaft over het sleutelforum, des te meer mensen worden er dadelijk naartoe getrokken.
Succes ermee!
Dit hoort onder sleutelen en niet onder DH/Fr! Ik heb je oude topic gelocked, en het andere topic in DH terug naar sleutelen geplaatst, dan weten ze daar in ieder geval dat ie hier staat.
En hoe meer er duidelijkheid wordt verschaft over het sleutelforum, des te meer mensen worden er dadelijk naartoe getrokken.
Succes ermee!
Re: steekasnaaf met speling
Ja ik zou het ook niet weten hoe, zijn er ingeklemt en de bussen geven je geen bewegingsvrijheid om er iets tussen te krijgen.illuminatastigmata schreef:die''stofkapjes''lijken niet te verwijderen

Mischien weet de fietsenmaker er wel een oplossing voor.
-
- Contacteer:
heb je gelijk in,maar ik kijk zelf ook niet zo snel in sleutelen,vandaarD'n Helle schreef:Illuminatastigmata,
Succes ermee!

tanx!
back ont.maar weer dan!
Heb nog eens goed gekeken maar het is echt niet te demonteren,wel vreemd toch?lagers gaar,nieuwe naaf kopen!

THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
Gaat het om het voorwiel dat in je pike gemonteerd zit?
Ik had dat eerst ook bij m'n pike en toen bleek ik de maxle dus niet correct dicht te zetten. Ik plaatste de hendel eerst mooi rechtop en deed 'm dan dicht. Maar je moet de as erindraaien tot ie niet verder gaat (beetje kracht zetten) en dan de maxle hendel dichtdrukken. Rock Shox geeft daarbij aan dat er een behoorlijke afdruk in je handpalm moet zitten, dus de 'quick release' hendel aardig stevig afstellen.
Sinds ik de as helemaal dichtdraai heb ik geen speling meer gehad op het voorwiel.
Ik had dat eerst ook bij m'n pike en toen bleek ik de maxle dus niet correct dicht te zetten. Ik plaatste de hendel eerst mooi rechtop en deed 'm dan dicht. Maar je moet de as erindraaien tot ie niet verder gaat (beetje kracht zetten) en dan de maxle hendel dichtdrukken. Rock Shox geeft daarbij aan dat er een behoorlijke afdruk in je handpalm moet zitten, dus de 'quick release' hendel aardig stevig afstellen.
Sinds ik de as helemaal dichtdraai heb ik geen speling meer gehad op het voorwiel.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: