Re:crankset specialized strongarm

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
spec
crankset specialized strongarm

Bericht door spec » wo sep 28, 2005 9:39 am

Hoi kan iemand mij uitleggen waarom ik van specialized crankset strongarm de linker arm er niet van af krijg de rechter met de tandwielen ging er meteen van af.

thanks.. ???

n00by

Bericht door n00by » wo sep 28, 2005 12:48 pm

cranktrekker?

Luc

Bericht door Luc » wo sep 28, 2005 1:09 pm

Je kan je misschien beter afvragen waarom je rechtercrank er zo makkelijk af kwam ...

spec

Bericht door spec » wo sep 28, 2005 1:25 pm

n00by schreef:
cranktrekker?

heb ik gebruikt .

Dirt4breakfast

Bericht door Dirt4breakfast » do sep 29, 2005 1:20 am

komt er niet af met de cranktrekker? misschien het gat van de crankbout een beetje rot zodat de trekker eringedrukt wordt in plaats van de crank erafgetrokken wordt?... kan je eenvoudig oplossen door een muntje ertussen te doen...

ik heb laats ook lopen stoeien met een speci crank (son of strongarm) daarbij had ik ook wat moeite met de linkercrank... BB moest toch vervangen worden, dus maar even een extra verlengstuk als hefboom op de cranktrekker gezet en wat lompe kracht gebruikt. Crank kwam los met een knal waar je eng van wordt... waar 1,5m steigerpijp al niet goed voor is...
crank heeft het trouwens gewoon overleefd, en heeft een nieuw thuis gevonden op de bike van m"n meisje :)

Plaats reactie