Chris King NoThreadSet
Moderator:Beheerders
tussen de bovenste cup en de afdekkap zit bij mij een spleet(ik kan mijn nagel er tussen zetten) waardoor behoorlijk wat vuil naar binnen komt, is dit normaal????
alvast bedankt
dusssss©
alvast bedankt
dusssss©
-
Re:Chris King NoThreadSet
maar als ik naar onderstaande foto kijk zie ik ook een spleetje, ok deze is niet gemonteerd.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn ik heb wel sinds kort een nieuwe vork, maar het lijkt mij sterk dat het daar aan ligt.

dusssss©
Wat zou de oorzaak kunnen zijn ik heb wel sinds kort een nieuwe vork, maar het lijkt mij sterk dat het daar aan ligt.

dusssss©
zo ziet het er bij mij uit....
dussssss©

dussssss©
Ja dat heb je met die goedkope rotzooi... ;D
-
zo ziet die van mij er ook uit, en ik rij er al bijna 2 jaar probleem loos mee
op de foto moeilijk te zien, maar op 1ste zicht lijkt het normaal
jah hoort zo, heeft iedere king, geen zorgen over dat vuil, zal opzich wel meevallen en alles is goed afgedicht...af en toe keertje schoonmaken kan nooit kwaad he
Ninko
Ninko
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Is echt niet goed, nieuwe kopen, door mij laten monteren, dan gooi ik deze wel voor je weg..
;D

JJ schreef:
Is echt niet goed, nieuwe kopen, door mij laten monteren, dan gooi ik deze wel voor je weg..
;D
wanneer kom je langs :P
dusssss©
Dit is normaal.
Een King heeft deze ruimte nodig. De vorkpijp kan nl. een beetje "bewegen" in een King. Dit is een gewenst effect en komt door de verbinding tussen de lager en de cups die beiden +/- 45 graden zijn. Het verkleint de peakload op de lagers. (zo is mij ooit uitgelegd)
Een King heeft deze ruimte nodig. De vorkpijp kan nl. een beetje "bewegen" in een King. Dit is een gewenst effect en komt door de verbinding tussen de lager en de cups die beiden +/- 45 graden zijn. Het verkleint de peakload op de lagers. (zo is mij ooit uitgelegd)
-
- Contacteer:
@ JJ als je em toch weggooit mag je bij mij afgeven. dan inspecteer k hem voor school :-* ???
Hey,
Als je problemen hebt met je King dan moet je langs je dealer gaan en hem ernaar laten kijken !! Je moet er niet zelf aan gaan klooien want dat gaat het vaak fout en bovendien een King heeft vele jaren garantie dus... mocht er iets kapot gaan dan kan je altijd terugvallen op die garantie ;D
Chris King rules !!!!
Deefke
Als je problemen hebt met je King dan moet je langs je dealer gaan en hem ernaar laten kijken !! Je moet er niet zelf aan gaan klooien want dat gaat het vaak fout en bovendien een King heeft vele jaren garantie dus... mocht er iets kapot gaan dan kan je altijd terugvallen op die garantie ;D
Chris King rules !!!!
Deefke

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Deefke schreef:
.. dan moet je langs je dealer gaan en hem ernaar laten kijken !! Je moet er niet zelf aan gaan klooien want dat gaat het vaak fout ..
We hebben niet allemaal twee linker handen..
Waarom niet zelf aan je balhoofd klooien?

;D
Hey,
Je kan alles !!! Maar of het ook lukt, dat is een ander verhaal :P Dus.....
Deefke
Je kan alles !!! Maar of het ook lukt, dat is een ander verhaal :P Dus.....
Deefke

JJ schreef:
[Deefke schreef:
.. dan moet je langs je dealer gaan en hem ernaar laten kijken !! Je moet er niet zelf aan gaan klooien want dat gaat het vaak fout ..
We hebben niet allemaal twee linker handen..
Waarom niet zelf aan je balhoofd klooien?
![]()
;D
Waarom koop je niet gewoon een Syncros balhoofd, krijg je die inkepingen er gratis bij ;D
maak eens een foto met een blad wit papier er achter! kunne we of dat pijp eigenlijk wel gevlakt is ....
michel2 schreef:
maak eens een foto met een blad wit papier er achter! kunne we of dat pijp eigenlijk wel gevlakt is ....
vraag je dit aan mij???
en zo ja op welke pijp doel je dan???
dusssss©
BOSS schreef:
[michel2 schreef:
vraag je dit aan mij???
en zo ja op welke pijp doel je dan???
dusssss©
De balhoofdspijp natuurlijk...