xt ketting
Moderator:Beheerders
Ik heb vorige week een shimano ketting gekocht, xt 9spd en die is 112 schakeltjes. Nou ben ik vanmiddag bij B2B en zie daar die ketting veel goedkoper en neem deze dus ook mee,(altijd handig). Nu blijkt dat deze 118 schakels is wel een xt en ook 9 spd. Weet iemand het verschil hiervan?
Pogo
Pogo
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:xt ketting
Zane! schreef:
"bouwjaar" ?
Waarschijnlijk rond 1968, als ik het goed heb...
Pogo schreef:
Ik heb vorige week een shimano ketting gekocht, xt 9spd en die is 112 schakeltjes. Nou ben ik vanmiddag bij B2B en zie daar die ketting veel goedkoper en neem deze dus ook mee,(altijd handig). Nu blijkt dat deze 118 schakels is wel een xt en ook 9 spd. Weet iemand het verschil hiervan?
Pogo
Vanmiddag ?????? "neem deze dus ook mee"? Logisch dat dat veel goedkoper is.
Tommy
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zaten ze allebei in een kartonnen Shimano doosje?
Volgens mij zijn de kettingen uit een bulk verpakking korter dan die in een doosje (welke gesealed zijn met een breekpennetje erbij)..
Maar weet dit niet zeker, kwaliteit is hetzelfde
Volgens mij zijn de kettingen uit een bulk verpakking korter dan die in een doosje (welke gesealed zijn met een breekpennetje erbij)..
Maar weet dit niet zeker, kwaliteit is hetzelfde
In bulk kun je ze krijgen in veel verschillende lengtes.
De aftersales verpakkingen hebben volgens het boekje 116 links EN 2 breekpennetjes.
De aftersales verpakkingen hebben volgens het boekje 116 links EN 2 breekpennetjes.
JJ schreef:
[Zane! schreef:
"bouwjaar" ?
Waarschijnlijk rond 1968, als ik het goed heb...
ha ha..
volgens mij als je 2 seconden langer na denkt snap je wel wat ik bedoel
zane
Nee bij B2B heb ik de ketting gewoon betaald als je dat bedoelt, was daar voor een "schade"gevalletje en kon er gelijk wat inkopen doen ook al zijn ze officieel dicht.
De kettingen zitten beide in een origineel doosje incl. breekpennetjes.
Het verschil zal wel idd wel in het bouwjaar zitten. iig bedankt zover, Pogo
De kettingen zitten beide in een origineel doosje incl. breekpennetjes.
Het verschil zal wel idd wel in het bouwjaar zitten. iig bedankt zover, Pogo
Heb jij tijd teveel??
Ga jij ook op je nieuwe banden kijken of je noppen allemaal even lang zijn?
Je gebruikt een ketting toch nooit helemaal want hij wordt op lengte gemaakt. Dus stop het gezeur en zorg dat je die kettingen verslijt!!!!
mzzl
Gène
Ga jij ook op je nieuwe banden kijken of je noppen allemaal even lang zijn?
Je gebruikt een ketting toch nooit helemaal want hij wordt op lengte gemaakt. Dus stop het gezeur en zorg dat je die kettingen verslijt!!!!
mzzl
Gène