Vroeger had ik Xt disc naven, hier liepen mijn planet x rotovator schijven met hope mini"s recht in de remblokken uitgezonderd vanachter waar de schijf op een bepaalde plaats soms eens tegen de remblokken durfde aanlopen.
Nu met mijn diatech naven die in mijn halo wheelset zitten heb ik dit meer en vanvoor en vanachter.
Als je kijkt naar je remblokken loopt de schijf er de ganse tijd recht in, maar plotseling loopt ie dan tegen de remblokken aan.
Niet veel hoor, ong 1/8 van de ganse omtrek van de schijf, maar genoeg om als je rijdt de ganse tijd " kling kling kling" te horen, erg enerverend vertrouw me

Aan de schijven ligt het niet volgens mij, want die zijn recht als je ze op een plat vlak ligt en ik heb het met beiden, met de hope schijven en de planet x schijven.
Zou dit aan de naaf ligen waar er een gedeelte niet even plat is gemaakt als bij de rest van de gaten waar je hem in bevestigd?
Aan het kader of de vork zal het ook wel niet liggen want ze lopen praktisch de ganse tijd recht tussen de remblokken.
Heeft er dit iemand ook al meegemaakt?