Loszittende handvaten
Moderator:Beheerders
Mijn handvaten komen steeds los. kent iemand daar een trukje voor want het is vrij irritant
Ik ga geen lockjaws kopen, er moet toch ook een ander middeltje
bestaan
Alvast bedankt
Ik ga geen lockjaws kopen, er moet toch ook een ander middeltje
bestaan
Alvast bedankt
-
Re:Loszittende handvaten
Haarlak!
V.
//Edit: Of plakband om je stuur doen..
V.
//Edit: Of plakband om je stuur doen..
Haarlak, of gewoon eens goed ontvetten en er op zetten met een compressor. Probleem blijft dat water het hoe dan ook los kan krijgen.
Duizendmaal dank

-
Plato schreef:
Duizendmaal dank![]()
Eerst kijken of het werkt!

V.
Probeer ze es wat langer in warm water te laten liggen, dan om het stuur heen te doen..... wedden dat ze vast zitten?
- Thepekingduck
ik vind ze zelf niet het mooiste maar voor die prijs, laten ze nooit meer los en als je een ander stuur neemt "schroef schroef" klaar
http://www.bike2build.com/toonartikel.php?id=268
http://www.bike2build.com/toonartikel.php?id=268
-
- Forumbeheerder
ODI lockjaws: beste da je kan kopen.
Dmr brengt binnenkort grips uit met uitsparingen voor een spanbandje om ze zo vast te leggen
Dmr brengt binnenkort grips uit met uitsparingen voor een spanbandje om ze zo vast te leggen
Plato schreef:
Ik ga geen lockjaws kopen
waarom niet?
misschien hebben we te maken met een non existentialistisch iemand die er niet aan wil geloven dat odi"s rulen
tierapjes? ijzerdraadjes?->wel opletten waar je t knoopje legt
Zane

tierapjes? ijzerdraadjes?->wel opletten waar je t knoopje legt
Zane
tieraps werken NIET, zelf geprobeert maar bleef voor geen meter zitten.
oja, koop geen PLanet X Old School grips :-X
oja, koop geen PLanet X Old School grips :-X
Tieraps werken WEL
Zane
Zane
heb je dan dikke tieraps?
hmm, hier werkte ze iig niet
hmm, hier werkte ze iig niet
Tieraps houden water buiten, das mijn theorie
Ik heb ook gewoon ODI"s en er ook geen problemen mee gehad.

Ik heb ook gewoon ODI"s en er ook geen problemen mee gehad.
ipv. haarlak kun je ook blanke lak gebruiken. en idd. wat tape er extra onder werkt ook altijd wel.
jojo
jojo
-
ben ik dan de einig de problemen heeft/had met odi? die randje om je loch jaw op te klikken braken af, en vijsjes draarden zot (das my mistake)
-
heb vandaag me BBB schuim handvaatjes ingeruild voor odi"s ;D ;D damn die dingen zijn fijn!!!!!

dat randje is bij mij ook wel eens afgebroken, maar dat kwam omdat ik iets te heftig t starten van mn crosser na deed..
Zane
Zane
Specialized S-works grips hebben ook van die geulen voor tie-raps, maar da werkt dus niet, zelf geprobeerd...
-
- Forumbeheerder
Dirty-Harry schreef:
ben ik dan de einig de problemen heeft/had met odi? die randje om je loch jaw op te klikken braken af, en vijsjes draarden zot (das my mistake)
gebeurt inderdaad. Klemmen durven breken bij n val of de inbusjes komenni meer los.
Maar er is nog altijd geen betere oplossing imho
- Thepekingduck
dat ze niet meer los komen kan je op losen door er lock not op te smeren voor montage. en mischien ook wel een handige tip de inbus kop dicht smeren met kaars vet(of waks) . dan kan er bij een val geen vuil in kommen. en het kaars vet kan je er zo uit wippen met een speld
bbb maakt ze nu voor 9 eur!!!! minder pimpy maar werkt wel geloof ik...
:oEigen ervaring ::)
stuur ontvetten met thinner, handvat monteren m.b.v luchtspuitje (compresssssor ) You know: lucht tussen stuur en handvat blazen en gelijden maar
Angel
stuur ontvetten met thinner, handvat monteren m.b.v luchtspuitje (compresssssor ) You know: lucht tussen stuur en handvat blazen en gelijden maar

pff mannen, misschien eens bmx grips proberen!
Ik vind ze veeel beter dan eender welke mtb grip. De handleiding is ook zeer duidelijk: gebruik WD40 of lak om ze vast te zetten, ik doe dat ALTIJD zo en mijn grips komen NOOIT los.
Ik vind ze veeel beter dan eender welke mtb grip. De handleiding is ook zeer duidelijk: gebruik WD40 of lak om ze vast te zetten, ik doe dat ALTIJD zo en mijn grips komen NOOIT los.
stino schreef:
... en mijn grips komen NOOIT los.
Dat kan ook het probleem zijn he. Wel eens vastgelakte normale grips er geprobeerd netjes af te halen? Is niet mijn leukste tijdsbestedings