Marta SL remhendel verwijderen
Moderator:Beheerders
-
Hoe kan ik mijn Marta SL remhendel verwijderen, misschien kijk ik niet goed genoeg?!
Na een half jaar bike maar ff goed "rotzooi-vrij-maken"! ;D
Tnx,
Vincent
Na een half jaar bike maar ff goed "rotzooi-vrij-maken"! ;D
Tnx,
Vincent
Re:Marta SL remhendel verwijderen
Eerst shifter weghalen. Dan aan de onderkant ff kijken (als je die 2 zilverkleurige bandjes hebt) daaronder zit de inbus. Die draai je los en voila....
Rij jij dan in zoveel modder?
Rij jij dan in zoveel modder?

-
Sorry, ik bedoel de carbon hendel.. de lever.. of hoe je dat ook mag noemen.
Vincent
Vincent
bovenop het zilver gedeelte zit de reikwijdte instelling. knop helemaal losdraaien, en dan heb je de lever in je handen...
Sorry
Sorry
-
Dn Helle schreef:
bovenop het zilver gedeelte zit de reikwijdte instelling. knop helemaal losdraaien, en dan heb je de lever in je handen...
Sorry
Dat is niet genoeg, de hendel blijft nog aan 2 zwarte (dikke) pinnen vastzitten.. tell me more! ;D
Vincent
pinnen die in je behuizing steken?
Ik weet nog wel dat er aan die behuiszing niks los is te halen, als die pinnen op de remhendel vast zitten kan het niet. Maar als je nu een wattenstaafje pakt kun je al heel veel schoonmaken
Ik weet nog wel dat er aan die behuiszing niks los is te halen, als die pinnen op de remhendel vast zitten kan het niet. Maar als je nu een wattenstaafje pakt kun je al heel veel schoonmaken
-
Ik snap je punt, maar "heel veel" wil ik ff niet, wil alles ff schoonmaken.ZAG schreef: pinnen die in je behuizing steken?
Vincent
Edit: http://download.magura.de/ersatzteilemartae_2003.pdf pagina 1, dan staan bij de remhendel de 2 pinnen afgebeeld die ik bedoel.
aha. ik zie het, die zou je er toch zo uit moeten kunnen halen?
Het is nu ff jammer dat ik die marta"s niet meer heb, anders zou ik ff met je meedoen, gaat makkelijker als je het zelf ook ziet.
Je kunt die twee pinnen er niet van onderen of boven uithalen, anders zou ik namelijk geen idee hebben hoe het moet, en ik denk nu ik dit zie dat je niet eens heel veel kunt doen. De remhendel zit toch nog gewoon vast zoals die normaal ook vast zit?
Het is nu ff jammer dat ik die marta"s niet meer heb, anders zou ik ff met je meedoen, gaat makkelijker als je het zelf ook ziet.
Je kunt die twee pinnen er niet van onderen of boven uithalen, anders zou ik namelijk geen idee hebben hoe het moet, en ik denk nu ik dit zie dat je niet eens heel veel kunt doen. De remhendel zit toch nog gewoon vast zoals die normaal ook vast zit?
-
@Zag, het antwoord is: Ja!
Vincent
Vincent
misschien een stomme opmerking, maar moet je niet de topcap loshalen? ik dacht dat daaronder de bevestging kon worden losgehaald.
Correct me if I am wrong..
Correct me if I am wrong..