raceface taperlock ti
Moderator:Beheerders
ik wil zo´n bracket voor op mn xcer maar nu zag ik op hun site alleen een 107 en een 110 mm maar ik heb volgens mij een 113mm nodig
zijn deze ook leverbaar?
of werkt race face met andere maten,dat ik een kortere nodig heb?
Er komt een race face next lp(taperlock) crank op
zijn deze ook leverbaar?
of werkt race face met andere maten,dat ik een kortere nodig heb?
Er komt een race face next lp(taperlock) crank op
Re:raceface taperlock ti
113mm is niet leverbaar. Ik denk niet dat je een kortere nodig hebt. Je zou eventueel wel voor de Taperlock Steel kunnen gaan. Deze is nog veel sterker en dus wel in 113 leverbaar...
maar die is ook een stuk zwaarder
ik ben opzoek naar een lichte bracket (om weer gewicht te besparen
)
heeft er iemand dan nog andere opties?
ik ben opzoek naar een lichte bracket (om weer gewicht te besparen

heeft er iemand dan nog andere opties?
Is tune iets?
Extralite had ook iets maar weet niet of die ook los te koop is / was.
Extralite had ook iets maar weet niet of die ook los te koop is / was.
Tune pakken; is beter; trapassen is een van de weinige RF-artikelen die wat "minder" goed zijn (ik had hem binnen 3 maanden en gort)
gr
oz
gr
oz
Oz schreef:
trapassen is een van de weinige RF-artikelen die wat "minder" goed zijn (ik had hem binnen 3 maanden en gort)
gr
oz
ISIS zeker?
Nee; toen was er nog geen ISIS (1996 of 1997); gewoon conventioneel
ISIS is nog slechter (bij alle merken); deze assen gaan minder lang mee dan de oude. normaal rij ik 2 tot 3 jaar met een as. bij ISIS zijn de lagers kleiner (dikkere as in zelfde behuizing heeft dunnere lagers als gevolg); levensduur is dus ook korter.
heb nu RF0cranks op standaard shimano (XT, Ultegra, oid) as
gr
oz
ISIS is nog slechter (bij alle merken); deze assen gaan minder lang mee dan de oude. normaal rij ik 2 tot 3 jaar met een as. bij ISIS zijn de lagers kleiner (dikkere as in zelfde behuizing heeft dunnere lagers als gevolg); levensduur is dus ook korter.
heb nu RF0cranks op standaard shimano (XT, Ultegra, oid) as
gr
oz
De Taperlocks schijnen way better te zijn dan de evolve en signature ISIS bb"s... Ik rijd zelf met de Taperlock steel, denk half jaar nu, geen problemen.
Ik heb destijds eerst de Ti gehad en daarna de stalen; beide waren snel versleten cq. kapot. Misschien dat de kwaliteit nu beter is.
Voor de rest is RF natuurlijk super (heb zelf stuur, stuurpen, cranks en zadelpen)
gr.
oz
Voor de rest is RF natuurlijk super (heb zelf stuur, stuurpen, cranks en zadelpen)
gr.
oz
Waren dat ENDURO industrielagers (met blauwe seals) die jij versleet in die Taperlocks? Die zitten er bij mij namelijk in...
Als ik het me nog goed kan herinneren (is al minimaal 6 jaar geleden) waren dit rode cups; hoe de seals eruit zagen weet ik (echt) niet meer
volgens mij waren er toen maar 2 modellen
sorry
bas
volgens mij waren er toen maar 2 modellen
sorry
bas
Cups zijn idd rood ::), maar de lagers... Maar goed, we stoppen maar met slowchatten voordat Ruud of een échte moderator ons op de vingers tikt...
het word een fsa ultimax titanium iemand hier ervaring mee