Rigida Grizly
Moderator:Beheerders
Heb een nieuw voorwiel, Rigida Grizly DB. Ist wa?
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Re:Rigida Grizly
Had je je dat nie beter af kunnen vragen voor je m kocht ???
Is wel een van hun betere modellen dacht ik. Ceramisch toch?
Is wel een van hun betere modellen dacht ik. Ceramisch toch?
dat is toch het kleine broertje van de ZAC2000??
Een collega van mij rijd ermee en binnen een week een dikke duts in de velg niet één van de meest sterke velgen..
Ben zelf met de ZAC2000 begonnen en totaal geen problemen mee gehad..
Greetzz
Een collega van mij rijd ermee en binnen een week een dikke duts in de velg niet één van de meest sterke velgen..
Ben zelf met de ZAC2000 begonnen en totaal geen problemen mee gehad..
Greetzz
Boh dan is mijn vermoeden toch uitgekomen... Heb em net een maand, ging van t weekend op mn plaat (ging niet hard, voorwiel schoot onder me weg in een bocht, was glad), meteen enorme zijdelingse slag en...van hetzelde in de hoogte :"( :"(. Echt vreemd omdat ik het gevoel heb echt niks noemenswaardigs te hebben geraakt. En van de trap in park klarenbeek (voor de kenners) kan dat toch niet komen??
Hiervoor had ik een zac2000 (2 jaar mee gereden, no problems) die ik na een best wel heftige crash had gemold, maar die zag er beter uit dan mn nieuwe.
Hiervoor had ik een zac2000 (2 jaar mee gereden, no problems) die ik na een best wel heftige crash had gemold, maar die zag er beter uit dan mn nieuwe.
Slecht gespaakt?
Pmnto schreef:
En van de trap in park klarenbeek (voor de kenners) .
Is dat niet in Arnhem noord??
(Ja is off topic ik weet het...)
Greetz
@ viper: yep it is.
slecht gespaakt denk ik niet, twas wel een nieuw wiel, dus dat zou nog een keer nagelopen moeten worden na een aantal keer rijden. Was pas de derde keer dat ik ermee reed, dus na die keer zou dat ongeveer wel moeten. Kreeg alleen de kans niet...
slecht gespaakt denk ik niet, twas wel een nieuw wiel, dus dat zou nog een keer nagelopen moeten worden na een aantal keer rijden. Was pas de derde keer dat ik ermee reed, dus na die keer zou dat ongeveer wel moeten. Kreeg alleen de kans niet...
Als het al nagericht moet worden is het al niet heel erg goed (voor zover mijn kennis van wielbouwen, niets dus) Maar de wielsetjes die ik bij Rose heb gehaald zijn meteen rijdbaar en hoeven niets nada nagericht oid te worden. Ook nog 10 jaar spaakbreukvrij garantie. En dat narichten/spannen lijkt me dan iets dat je wielbouwer moet doen, dat hoort nog bij het bouwen eigenlijk, ofzo, denk ik, misschien, toch?
Pmnto schreef:
Lijkt me vrij normaal om na een x-aantal weken ff de spaken weer opspannen..
Ik denk dat hij dit bedoelt, en niet het compleet narichten van een wiel..
Greetzz
Zoals ik al zei, weet er niets van af, maar nagericht of whatever.. Bij goede wielen hoef je dus niets te doen, ook niet naspannen (right word!)

viper01 schreef:
[Pmnto schreef:
Lijkt me vrij normaal om na een x-aantal weken ff de spaken weer opspannen..
Ik denk dat hij dit bedoelt, en niet het compleet narichten van een wiel..
Greetzz
Dat bedoel ik inderdaad.