nieuwe wielen

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
GrUnN
nieuwe wielen

Bericht door GrUnN » vr aug 01, 2003 8:43 am

Ik ben op zoek naar een leuk setje wielen. Wat zijn jullie bevindingen met de Crossride en link series van Mavic. Zijn ze duurzaam?

Ook heb ik spotgoedkope Vuelta XRP wielen gespot op het net, voor slechts 125 euro. Heeft iemand hier ervaring mee. Alvast bedankt.. ;)

De Lars Cuevas

Re:nieuwe wielen

Bericht door De Lars Cuevas » vr aug 01, 2003 11:12 am

Volgens mij zijn dit allemal prima wieltjes. Als je trouwens nog even geduld hebt kun je in 2004 ook voor 200 Euro een setje Mavic Crossland Tubeless kopen. Las ik gister in de O2

BlackBox

Bericht door BlackBox » ma nov 03, 2003 7:56 pm

Hejjz k heb nog een setje Lx wielen met Mavic X221 velg en, Xt naaf en rigida velg de laatste is gebruikt.......
Misschien is dit wat voor jouw.....
laat ff iets hore

Mzzls BlackBox

El Captaino

Bericht door El Captaino » wo nov 05, 2003 8:16 pm

GrUnN schreef:

Ik ben op zoek naar een leuk setje wielen. Wat zijn jullie bevindingen met de Crossride en link series van Mavic. Zijn ze duurzaam?

Ook heb ik spotgoedkope Vuelta XRP wielen gespot op het net, voor slechts 125 euro. Heeft iemand hier ervaring mee. Alvast bedankt.. ;)

Die Vuelta"s kan je ook bij decathlon halen voor 134,- dan zitten er zelfs nog michelin bandjes onder. En trouwens ik zou eerder voor de Mavic kiezen is een betere kwaliteit (lichter). enzo.

Plaats reactie