ETA werkt niet goed

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
FREAKaZOID
Contacteer:
ETA werkt niet goed

Bericht door FREAKaZOID » zo jul 13, 2003 5:05 pm

Kheb mijn MX comp eta nu een paar maandjes en hij werkt zoals het een zocchi kan rijden! Maar nu sinds een paar dagen doet mijn eta raar!
Het hendeltje, kan verder draaien dan dat hij eerst kon, het werkt meestal wel als ik hem omhoog.naar voren draai dan gaat hij erop, alleen het punt waarop hij werkt is telkens anders. Het eraf halen dus zeg maar weer terug naar veren is een ander verhaal, soms pakt ie helemaal niet en moet ik hem wel een paar keer naar voor en achter draaien.

K heb geprobeerd om met de inbus de hendel er beter op te draaien dit leek eerst te helpen maar het probleem blijft terug komen.

Heeft iemand anders dit ook al gehad, of is het nieuw voor iedereen? Daarbij hoe gaat zocchi om met terug gestuurde vorkjes, kwil hem niet te lang kwijt zijn (mocht dat uiteindelijk nodig zijn)

Ps. kom er net achter dat ik tot nog toe nooit de garantiekaart heb opgestuurd. Dit ga k eerst maar es eff doen, dat geeft neem ik aan toch geen problemen he!? ???

Ninko

Re:ETA werkt niet goed

Bericht door Ninko » zo jul 13, 2003 6:07 pm

idd een keertje die inbus aan draaien bovenop dat hendeltje lijkt mij... ik heb er zelf nog geen last van gehad. vind het wel jammer dat je de vork niet zo hard kan maken. er mag 4,7 bar in maar als je die erin pompt dan veert hij nog steeds heeeel snel in vind ik... Had hem graag een stukje harder gewild...

mvg Ninko

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » zo jul 13, 2003 6:18 pm

Dat is wat men noemt een zocchi, zo hoort dat bij marzocchi, k kan me voorstellen dat je het wat ""zompig" vind maar verder ist toch een perfecte vork! 8)

Cannibal

Bericht door Cannibal » ma jul 14, 2003 8:11 pm

Zoiets had ik ook, bij mij was het hendeltje zelf kapot er zat een soort scheurtje in aan de achterkant waardoor hij hem niet meer pakte. Ze zouden dat hendeltje van aluminium moeten maken dan kan dit niet gebeuren.

baquelappe

Bericht door baquelappe » di jul 15, 2003 10:10 am

mijn hendeltje was ook al vrij snel gescheurt, en kon dus ook 2987205x een rondje draaien. M"n pa heeft er 1 van alu gemaakt, werkt perfect!!

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » di jul 15, 2003 11:32 am

Wat een klote hendeltjes eigenlijk ;D Pimiento had er ook al last van, kheb em nu gewoon goed vast gedraaid, en hij werkt, maar k moet er een beetje voorzichtig mee zijn.

(hey kan jouw paps mij ook zo"n hendel maken, misschien meteen verlengen tot aan t stuur ;D :D ;) )

Ninko

Bericht door Ninko » wo jul 16, 2003 8:38 pm

EN dan doe er mij ook maar meteen 1...

baquelappe

Bericht door baquelappe » do jul 17, 2003 1:32 am

FREAKaZOID schreef: Wat een klote hendeltjes eigenlijk ;D Pimiento had er ook al last van, kheb em nu gewoon goed vast gedraaid, en hij werkt, maar k moet er een beetje voorzichtig mee zijn.

(hey kan jouw paps mij ook zo"n hendel maken, misschien meteen verlengen tot aan t stuur ;D :D ;) )
ik zal het de man eens vragen...

[dikke fatsige edit modus] mits de ETA hendel gelijk is aan de/mijn ECC hendel

Plaats reactie