gebroken slr
Moderator:Beheerders
iemand meegemaakt die het zadel normaal heeft gebruikt en normaal op de fiets heeft gezet(binnen de begrenzing)?
Ik keek net eens naar mn zadel en zag een scheur zitten:S
Dit lijkt me garantie omdat er echt geen gekke dingen mee heb gedaan en omdat het zelfs nog binnen het gebied waar die aan de zadelpen zat geklemd is.
Het rare is ook dat het wel lijkt alsof er spanning op heeft gezeten, het frame staat nu krom, maar krom naar onder, een banaan met de punten naar boven zeg maar. Dat komt dus niet door het zitten of door een klap op het zadel, de scheuren zitten aan de onderkant van de buizen, en op precies dezelfde hoogte.
Heb bike fun al gemaild, maar wat denken jullie?
Ik keek net eens naar mn zadel en zag een scheur zitten:S
Dit lijkt me garantie omdat er echt geen gekke dingen mee heb gedaan en omdat het zelfs nog binnen het gebied waar die aan de zadelpen zat geklemd is.
Het rare is ook dat het wel lijkt alsof er spanning op heeft gezeten, het frame staat nu krom, maar krom naar onder, een banaan met de punten naar boven zeg maar. Dat komt dus niet door het zitten of door een klap op het zadel, de scheuren zitten aan de onderkant van de buizen, en op precies dezelfde hoogte.
Heb bike fun al gemaild, maar wat denken jullie?
Re:gebroken slr
De holle titanium buisjes kunnen het gewoon niet bolwerken. Dit is trouwens een bekend probleem, kijk maar op mtbr.com.
shit, vind het net zon gaaf zadel, door dat slangenprintje, maakt mn bike een stuk mooier.
-
Ik heb hetzelfde zadel, helemaal geen problemen mee! Super ding!
Meer comfort dan je verwacht! Ik zou gewoon zorgen dat je met garantie weer een SLR neemt / krijgt.
V.
Meer comfort dan je verwacht! Ik zou gewoon zorgen dat je met garantie weer een SLR neemt / krijgt.
V.
Ik heb ook de SLR en op de racefiets was het gewoon niet te doen (wel een race zadel). Enkele weken geleden overgezet op mijn Enduro en ik moet zeggen dat het best wel comfy is, maar dit heeft te maken met de lichaamshouding.
No probs so far for me!
No probs so far for me!
-
ze zijn errug soepel met garantie van die zadeltjes ;D ik heb er een keer mijn slr terug gestuurd omdat het leer aan de rand was gescheurd binnen 4 of 5 maand..... :ohoppaa 3 weekies later een nieuwe op de stoep ;D

SLR is tot maximaal zo"n 70kg; daarna wordt het op de ATB kritiek; neem dan de TT
Oz
Oz
ben 77:S
Maarja, ik probeer het nog wel ff, vindt hem zo mooi
Maarja, ik probeer het nog wel ff, vindt hem zo mooi
ik rij met een slr xp.. die heeft vanox rails ipv die titanium..
Heb hem nu een half jaar d"r op zitten en bevalt nog steeds prima!!
Geeft idd 10 x meer comfort dan dat je zou verwachten van zo"n plankje carbon (of wat is het eigenlijk)
mzzl Gemini
Heb hem nu een half jaar d"r op zitten en bevalt nog steeds prima!!
Geeft idd 10 x meer comfort dan dat je zou verwachten van zo"n plankje carbon (of wat is het eigenlijk)
mzzl Gemini
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Heb een San Marco Era K op m"n racefiets......
240 gram zwaar maar lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-*
Gewicht sparen JA maar alleen op een zinnige manier.
een SLR scheelt bij het beklimmen van de Alpe d"Huez 3 a 4 seconden. Da"s mooi meegenomen, maar als je daardoor geen kindertjes meer kun krijgen......
Koop dan liever ADA wieltjes ;D
240 gram zwaar maar lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-*
Gewicht sparen JA maar alleen op een zinnige manier.
een SLR scheelt bij het beklimmen van de Alpe d"Huez 3 a 4 seconden. Da"s mooi meegenomen, maar als je daardoor geen kindertjes meer kun krijgen......

Koop dan liever ADA wieltjes ;D
ADA wielen ...
je ben zeker een neurochirurg
je ben zeker een neurochirurg
doe het niet om het gewicht, maar om het uiterlijk
-
Oz schreef:
SLR is tot maximaal zo"n 70kg; daarna wordt het op de ATB kritiek; neem dan de TT
Ik vond de SLR wel mooi, maar een beetje te kwetsbaar. Voor mijn volgende fiets is de Flite TT wellicht een goede optie. Is een Flite TT een beetje comfortabel genoeg voor lange marathons?
Ter info: ik ben 69 kg en rijd nu met veel pelzier op een standaard Fysik Nisene.
Groet, Lars
een brug van een flite onder een slr past geloof ik wel.
Zoiets zouden ze moeten makeb voor de wat zwaardere mensen
Zoiets zouden ze moeten makeb voor de wat zwaardere mensen