Ik heb vandaag weer lek gereden! Gek wordt ik ervan, is al de 2e keer tijdens een wedstrijd dit jaar en vorig jaar ook al een paar keer gehad.
Vandaag had ik achter een snake-bite terwijl ik 2,5bar in m"n banden had zitten :-X Ik vind t persoonlijk veel te hard, zat zo"n beetje weg te stuiteren op de fiets. Ik had al een freeride/dh binnenband gemonteerd in de hoop dat die wat steviger zou zijn, helaas. Ik weeg 68kg en rij met Conti Explorers, 2.1"
Wat zou het verstandigst zijn? Veel geld investeren in een setje Tubeless wielen met tubeless banden?
2.25 Fast Fred"s monteren? Zijn die beter bestand tegen lek rijden?
Stan"s NoTubes ergens vandaan zien te halen? Scheelt dat?
Combinatie van UST wielen + band + NoTubes? Daar rijd Tinker de 24uurs wedstrijden mee
Wat zou het verstandigst zijn? Want zo werkt het niet meer. >:(
Lek rijden
Moderator:Beheerders
Re:Lek rijden
wow, met 2,5 bar met 68 kilo snakebite.
probeer dat is stan"s no tubes, eerst een ding proberen, en als dat niet werkt misschien ust icm met stan no tubes
probeer dat is stan"s no tubes, eerst een ding proberen, en als dat niet werkt misschien ust icm met stan no tubes
-
- Forumbeheerder
begin eens met goeie buitenbanden ipv die conti"s
Als gewicht geen rol speelt meer je nooit meer wil snaken: intense banden kopen.
Als gewicht geen rol speelt meer je nooit meer wil snaken: intense banden kopen.
- dobbel our zero
die conti"s gaan echt snel lek, heb ze ook een tijdje gehad,
fietsen wel goed
fietsen wel goed
Juist, probeer het eerst eens met betere of stevigere buitenbanden voor je naar tubeless overstapt. Das ook niet alles................