Welke wielen in mijn atx dh2??

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Newbie
Welke wielen in mijn atx dh2??

Bericht door Newbie » di jun 17, 2003 2:47 pm

Aangezien ik schijfremmen op mijn giant atx DH2 ga zetten, heb ik ook maar besloten om er een nieuw lekker stevig wielsetje bij te nemen, nou wil ik graag wat tips van jullie :) voor een goed stevig wielsetje met schijfremnaven. Ik zat zelf te denken aan dit setje: http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=508

weet iemand eigenlijk of dit gewoon 26" wielen zijn ???

Alvast bedankt voor jullie reacties

Newbie

Gast

Re:Welke wielen in mijn atx dh2??

Bericht door Gast » di jun 17, 2003 2:51 pm

Je kiest wel meteen de velgen uit of niet? Die zijn euh, tamelijk sterk ja ;)

Maar ik weet niet wat je doet (XC, DH, weet ik wat) maar ik denk dat het iets overkill is, het kan een stuk goedkoper en lichter.

Newbie

Bericht door Newbie » di jun 17, 2003 3:18 pm

Sorry was de DH vergeten :o maar ik doe er van alles mee beetje UA , downhill & freeride, maar ik vond deze er wel lekker stevig uitzien ;D. ik heb nu van die dunne velgjes erop die ik elke keer moet richten als ik ff heb gefietst , en daar wil ik graag vanaf :D

Newbie

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » di jun 17, 2003 3:23 pm

Hoeveel weeg je?

Newbie

Bericht door Newbie » di jun 17, 2003 3:40 pm

ik weeg zo rond de 68 kg

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » di jun 17, 2003 3:56 pm

Dit wielensetje moet zekers volstaan voor je gewicht ze! Tim the crasher weegt rond de 75 en doet ook wel wa zotte dingen mee! Hij heeft nog nooit zo een wiel getrasht door te hard neerkomen ofzo, enkel door deraileur in wiel ed...

Grtz King Zeus

Gast

Bericht door Gast » di jun 17, 2003 6:39 pm

King Zeus schreef: Dit wielensetje moet zekers volstaan voor je gewicht ze! Tim the crasher weegt rond de 75 en doet ook wel wa zotte dingen mee! Hij heeft nog nooit zo een wiel getrasht door te hard neerkomen ofzo, enkel door deraileur in wiel ed...

Grtz King Zeus
Idd, die trashte elk wiel tot nu toe, zowel naaf als velg, maar een double track op een Rond naaf ging er enkel aan door zijn der. die erin sloeg en zelfs dan nog is de velg zelf nog redelijk goed. Zijn vorige wielen stonden na 1 of 2 dagen al onherroepelijk krom, krijgt hij ni gedaan me deze. Hij heeft zelfs een ATX 1 DH getrasht, en een KHS dominatrax na 4 maand (waren beide wel 2de hands maar toch, van zoiets mag je toch een iets langere levensduur verw8en he)
Heeft al 3 cranks kromgereden, 1 roox en 2 RF prodigy. de voorbije 2 weken 3 of 4 derailleurs, ...
maw, den Tim is gene gewone
Kan eigenlijk totzaal ni rijen zene ;D

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » wo jun 18, 2003 12:50 pm

WOOdy schreef:
...maw, den Tim is gene gewone inderdaad
Kan eigenlijk totzaal ni rijen zene ;D nogmaals inderdaad :P ;D wacht maar tot ik mijn vloke eb 8) :o ;D

King Zeus

Plaats reactie