wielset torch met trail velgen
wielset torch met enduro velgen
zou de trail versie ook onder mijn uzzi kunnen? de enduro versie is wel veiliger maar de trail versie is wel lichter, aangezien ik zo licht mogelijk wil, maar wel degelijk
trail versie binnendiameter 23mm en de enduro 26mm
wie heeft ervaring?
industry nine weelset
Moderator:Beheerders
HYDRATE OR DIE!!
Ervaring niet, maar heb wel met zo een set in mijn handen gestaan en het is allemaal erg doordacht. Over de laatste sets lees je ook geen grote problemen op internet. Mooi spul, kun je redelijk veilig kopen lijkt mij.
(overigens heeft Ryde ook een Trail (25mm) en Enduro (29mm) velgen, volgens mij nog lichter dan de i9 spullen!
(maar wel, hoe lichter, hoe kwetsbaarder...)
(overigens heeft Ryde ook een Trail (25mm) en Enduro (29mm) velgen, volgens mij nog lichter dan de i9 spullen!
(maar wel, hoe lichter, hoe kwetsbaarder...)
omdat mijn uzzi van het vorige model is, en en dus een zwakke achtertrein heeft.
door een nog bredere velg rolt de band minder op de velg waardoor in combinatie met een 12mm steekas het flexen beduidend minder zou moeten aanvoelen.
heb nu een 21 mm brede velg, en ze ziet duidelijk met lage bandendruk dat het geheel erg veel wiebelt.
ik hoop het zo op te lossen, aan de voorkant heb ik lever iets smaller
of het werkt weet ik niet, maar het is maar een gevoel.
door een nog bredere velg rolt de band minder op de velg waardoor in combinatie met een 12mm steekas het flexen beduidend minder zou moeten aanvoelen.
heb nu een 21 mm brede velg, en ze ziet duidelijk met lage bandendruk dat het geheel erg veel wiebelt.
ik hoop het zo op te lossen, aan de voorkant heb ik lever iets smaller
of het werkt weet ik niet, maar het is maar een gevoel.
HYDRATE OR DIE!!