advies in dh banden
Moderator:Beheerders
Ik rij momenteel zeer tevreden met minion dhf banden, maar deze lopen me toch iets te snel vol bij natte omstandigheden. Ik ben dus op zoek naar een band die het goed bij gladde omstandigheden en die goed lost. Ik ga niet op de parking banden wisselen, dus als ze bvb s ochtends mooi weer voorspellen en s middags regen, moet hij het s ochtend ook nog redelijk kunnen doen. Ik wil dus niet echt een specifieke modderband. Denk qua ondergrond aan chatel bij regenweer.
Iemand tips? Ik zat zelf te kijken naar maxxis swamp things, iemand ervaring?
Iemand tips? Ik zat zelf te kijken naar maxxis swamp things, iemand ervaring?
-
Schwalbe Muddy Mary's zijn goed in de meeste omstandigheden. Maar over Continental Baron's ben ik ook erg tevreden, alleen Muddy Mary's zijn beter in modderige omstandigheden.
Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!
-
- Contacteer:
-
-
Kaiser's vind ik goed op harde ondergrond, als het enigszins nat of los wordt verliezen ze snel grip.Flip van Veen schreef:Baron,s van conti of Der Kaiser,s super banden voor alle omstandigheden vind ik!
Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!
Ik rij graag met Muddy Mary vertstar downhill. Lekker veel grip bij bijna alle omstandigheden behalve als het heeeeeelllll nat wordt (de volgende stap is een tractor band). 

Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit