Hope pro 2 - 12x135mm (conversion)
Moderator:Beheerders
Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met de hope pro 2 conversion naar 12mm steekas?
Ergens een verhaal vlug doorgelezen en daar zag ik een foto staan van zo'n gebroken as (van hope)..
En kunnen dezelfde lagers gebruikt worden als die ik nu heb (hope pro 2 bolt-up 10mm)?
Thanks!
Ergens een verhaal vlug doorgelezen en daar zag ik een foto staan van zo'n gebroken as (van hope)..
En kunnen dezelfde lagers gebruikt worden als die ik nu heb (hope pro 2 bolt-up 10mm)?
Thanks!
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Heb laatst mijn pro II omgebouwd van QR naar 10mm bolt up. Heb hierbij de cassettebody laten zitten en alleen de lager aan de andere kant er uit getikt. Nieuwe as er in en lager weer er in getikt met een dopsleutel.
Ik ben echter niet helemaal tevreden met het resultaat. Vooral omdat de lager toch beschadigd wordt door de dopsleutel.
Heb nu voor de volgende keer maar een setje hope tools gekocht bij hibike.de voor € 30,-. Is compleet voor achter- en voorwiel inclusief cassette-tool.
Ik ben echter niet helemaal tevreden met het resultaat. Vooral omdat de lager toch beschadigd wordt door de dopsleutel.
Heb nu voor de volgende keer maar een setje hope tools gekocht bij hibike.de voor € 30,-. Is compleet voor achter- en voorwiel inclusief cassette-tool.