hoi.
alles kids???
ik was van de week bij mijn LBS om mijn demper te laten service en om een lang verhaal kort te maken kwam het er op neer dat ze adviseerde om mijn demper te laten service bij Tim Flooks en ook meteen te puchen.
dus demper verstuurd en word woensdag terug verwacht.
maar nu heb ik net voor de zomer mijn ex-team hobby vork kapot gereden en heb toen snel voor de vakantie nog een boxxer race 2010 gekocht. maar deze is natuurlijk helemaal standaard. en nu heb ik eigenlijk het idee dat ik dadelijk een demper heb die helemaal naar mijn wens is gebouwd en een vork die het misschien niet bij kan houden.
nu ben ik een beetje aan het rondkijken gegaan en kwam ik een Air-kit tegen voor de boxxer. maar heeft iemand hier ervaring mee?? en hij word dan natuurlijk wel een stuk lichter maar de afstel mogelijk heden blijven ongeveer gelijk lijkt mij wand je vervang alleen de spring voor lucht.
dus wat te doen.???
1: gewoon laten zo als het is en rijden.
2. air-kit monteren
3. of mijn vork proberen te verkopen (3 weken gebruikt MAX) en een andere vork met meer mogelijkheden terug kopen.
alvast bedankt.
groetjes bas.
boxxer 2010 VS. Manitou Revox demper.
Moderator:Beheerders
-
- degoe
- Contacteer:
Het is wat je zelf al zegt: De vork wordt lichter,maar de instellingen blijven gelijk. Ik zou denk ik eerder je race ombouwen tot een Team. Daarna kan je altijd nog kijken of het de moeite en het geld waard is om nog een air-unit erin te bouwen. Er zijn veel verschillende meningen over de Team met veer en de Wc met Air. De ene zweert bij een veer,want die spreekt beter aan volgens die personen,de ander vind de instelling van de Air vork preciezer en wil dat graag(ik bijv).
De keuze is dus bij jou.
Bastian.
De keuze is dus bij jou.
Bastian.
Ooit na gedacht aan een Avalanche racing cartridge voor je boxxer?
http://www.avalanchedownhillracing.com/ ... ridge.html
http://www.avalanchedownhillracing.com/ ... ridge.html