Fox DHX 4.0
Moderator:Beheerders
-
wie kan mij helpen heb een fox dhx 4.0 demper gekocht en nou moet ik het busje verwijderen wat door de demper zit in het bevestigings oog daar schuif je normaal die alu busjes over! Dit omdat hij anders niet in mn frame past! Hoe doe ik dat zonder de boel te beschadigen wie o wie
What goes up must come down(hill)
Toevallig had ik laatst hetzelfde probleem. Ik heb ze met een tang eruit gekregen, dit was geen goede manier! ik heb de busjes flink beschadigd maar heb ze gelukkig wel weer erin gekregen. Achteraf kwam ik erachter dat er speciaal gereedschap voor is. Het enige waar ik heb gezien waar je dit krijgt is bij sabma het service center voor fox.
http://commerce.sage.com/sabma/Artikel/FOX_TOOL.aspx?
http://commerce.sage.com/sabma/Artikel/FOX_TOOL.aspx?
Ik persde de busje grote deels eruit met de bankschroef van mijn Fox DHX demper,wel een dikke doek tussen de bankschroef leggen voordat je begint.Busje die er halve wege eruit stak met de bankschroef vast klemmen en dan de demper met kracht heen en weer draaien totdat de busje los komt.Dit kost ongeveer niet meer dan 5min werk.
-
-
-
FOX DHX 4.0
volgende probleem busje is er uit maar nu passen mn ode ringen(manitou) niet in de Fox gat is te groot en mn bouten zijn te klein heeft iemand een idee waar ik een fox setje kan vinden?
What goes up must come down(hill)
-
- cyberhawk
- Contacteer:
Re: FOX DHX 4.0
fox en manitou werken met adnere maten !Flip van Veen schreef:volgende probleem busje is er uit maar nu passen mn ode ringen(manitou) niet in de Fox gat is te groot en mn bouten zijn te klein heeft iemand een idee waar ik een fox setje kan vinden?
een beetje ondezoek voordat je lukraak gaat sleutelen is soms wel handig ?

-