Waarde Fox Float 32 RL 140mm

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
bikerfly
Waarde Fox Float 32 RL 140mm

Bericht door bikerfly » ma jan 03, 2011 2:37 pm

(Beste wensen)

Ik heb de Fox nieuw liggen en was van plan om hem te gaan gebruiken, maar nu komt Rock Shox met de Sektor, die me meer aanspreekt ivm 1cm meer veerweg, u-turn, remote lockout en ook 15mm maxle net als mijn Fox (dat de Sektor zwaarder is boeit me niet). Wat zou ik voor de Fox kunnen vragen/krijgen? Garantie is schat ik al halverwege de looptijd.

Gr. Dan

Sneeck

Bericht door Sneeck » ma jan 03, 2011 2:49 pm

Je wilt een fox air swappen voor een budget coil vork van rockshox?! :lol: Ja das logisch.

Omdat het "maar" een RL betreft(rlc's zijn waardevoller dat wil zeggen rebound lockout compression instellingen) zou ik rond de 300 schatten. Je ziet steeds meer dergelijke foxxen aangeboden worden voor vrij weinig geld.

Hopelijk besef je wel dat die sektor ongeveer de helft zo goed veert dan de fox?

Chmod

Bericht door Chmod » ma jan 03, 2011 5:20 pm

sektor is ook solo air te krijgen hoor. De sektor is een goedkope revelation. Deze werkt degelijk en zal de sektor ook wel doen. Ik denk wel dat ze minder stijf zal zijn en dat je niet veel voordeel zal hebben met 1cm meer. Een RS duikt wel wat meer dan een fox.

Ik zou de ruil niet doen aangezien dat je nieuwe floats kan vinden voor minder dan 300euro.

Upgraden naar een float 15Omm?

bikerfly

Bericht door bikerfly » ma jan 03, 2011 9:57 pm

Thanks voor de input. De Sektor U-turn is dan wel met coil. Eigenlijk zou de Revelation Race air u-turn helemaal mooi zijn, daar is ook nog voor een mooie prijs aan te komen alleen zit ik dan weer met een 20mm as terwijl ik nu met 15 rijdt...dus dat zou betekenen vooriwel aanpassen/extra kosten want zover ik weet is de Race air u-turn er niet met 15mm Maxle.

Plaats reactie