Elka stage 5

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Tuup J
Elka stage 5

Bericht door Tuup J » do aug 12, 2010 7:28 pm

Wie rijd ermee?
Wat zijn de bevindingen?
Of wat weet je erover, positief en negatief?

Afbeelding
Life begins at the end of your comfortzone.

GTLTS

Bericht door GTLTS » do aug 12, 2010 7:37 pm

Heeft (bij hem inmiddels vast "had") Chris niet zo een ding in z'n 951 hangen?

samsnatch

Bericht door samsnatch » do aug 12, 2010 7:51 pm

Hmm, check mtbr, ridemonkey eens voor reviews en Maarten. Christiaan zijne is kapot :?
"INTENSE PLEASURE"

sampers

Bericht door sampers » do aug 12, 2010 7:52 pm

ik dacht dat Mrtnrider er één op zen cove had, en dacht op pinkbike gezien te hebben dat samsnatch er nu ook één op zen socom heeft?
dead straight to live wrong

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » do aug 12, 2010 7:55 pm

samsnatch schreef:Hmm, check mtbr, ridemonkey eens voor reviews en Maarten. Christiaan zijne is kapot :?
Ik ben er heel tevreden over, fijn in te stellen, makkelijk ook. Veer is ook makkelijk te wisselen, niet zoals bij een Marzocchi bijv dat je veel kracht moet zetten.

Spreekt ook erg goed aan die demper, kenmerk van Elka is dat je een soort zuigend geluid hoort als die terugkomt. Dat komt door het grote olie reservoir.

Er is een klein productie foutje geweest in de demperseries die Christiaan heeft gehad, deze zijn weer allemaal goed!

Cheers

samsnatch

Bericht door samsnatch » do aug 12, 2010 8:11 pm

Mijn eerste ervaring ermee is ook echt super, elke klik die je maakt in het verstellen is merkbaar. Vering lijkt nu echt oneindig en fiets blijft meer aan de grond plakken maar als je wilt dat die lucht in moet doet die dat ook en dan met zelfs een extra boost (in een positieve zin). Ervaar jij het ook zo Maarten?
"INTENSE PLEASURE"

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » do aug 12, 2010 8:13 pm

samsnatch schreef:Mijn eerste ervaring ermee is ook echt super, elke klik die je maakt in het verstellen is merkbaar. Vering lijkt nu echt oneindig en fiets blijft meer aan de grond plakken maar als je wilt dat die lucht in moet doet die dat ook en dan met zelfs een extra boost (in een positieve zin). Ervaar jij het ook zo Maarten?
Ja precies zo.

Bij mijn fox dhx 5.0 had ik ook dat die aan de grond plaktte maar niet van de grond los kwam. Je mag hem wel eens meenemen om te testen hoor Jeroen, als je wilt..
Cheers

Chmod

Bericht door Chmod » za aug 28, 2010 4:01 pm

iemand de Elka kunnen vergelijken met een DHX 5 - PUSH tune?

Plaats reactie