sven ..
vage insinuaties uit de titel van mn post doe ik echt niets mee..
dan tegen de tijd dat iedereen gerust gesteld is is de titel 2 alinea lang..
en ik ben niet op de wereld om de minder bedeelde verder te helpen...
tot nu toe zijn er 4 die t snappen 1 die het misleidend vind..en 1 wil zelf beroemd worden
iedereen wil mooie kabels op zn bike.. en neemt goodridge..
bij deze u bent
gewaarschuwd... er staan
lelijke lettertjes op ... de kabel blijft dezelfde werking hebben..en is niks mis mee.. hij behoud zn olie.. mits goed geinstalleerd..
en idd ik ben nog steeds goed pissig over mn verwijderde post..
schop wel vaker tegen iets aan.. dis de eerste keer dat er nu een mod reageerd..
op een foute titel.. omdat iemand er problemen mee heeft als hij heel de post moet lezen en de insinuatie niet klopt die hij trekt..
hij dacht ojee er is wat mis met de kabels.. TOEN ging hij lezen en was er niks mis mee behalve de print .. en heeft ie 3 min. voor niks gelezen..
en nu moet ik mn titel wijzigen..
je klaagt de krant toch ook niet aan met alle troep die niet klopt..
ik heb mn eigen posts even nagelezen.. de eerste is niks mis mee.. ( op een titel na zo te horen )
de 2de is typisch maandag morgen ..
ik ga ff 2 koffie halen en kijk er dan nog wel naar mn post... ik zou ravijn in stoeprand kunnen wijzigen ?
ik heb getracht de titel te wijzigen.. kan niet meer dan x aant letters erin kwijt,.
de uitleg zal nooit voldoende kunnen zijn om iedereen te behagen...dus tot mijn grote spijt sneeuw pop blijft ie zo staan...
dalijk ff delft weer bellen...
:quote:
[HEAD]MarxNL Posted: Fri Jul 16, 2010 11:36 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Je kan ze ook zonder opdruk bestellen bij goodridge.
hoe dan ? ik had het idee dat goodridge niks meer zonder tussen dealer doet.. ?
en ze mailen me niet eens terug !