PAS OP met commercie print vanGOODRIDGE kabels (nieuw model)

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie

dit is belachelijk toch

ja je hebt gelijk
13
68%
nee ik snap het wel
6
32%

Totaal aantal stemmen: 19

cyberhawk
Contacteer:
PAS OP met commercie print vanGOODRIDGE kabels (nieuw model)

Bericht door cyberhawk » do jul 15, 2010 11:38 am

Afbeelding

t moest min of meer een beetje een verassing zijn.. maar dit dus besteld voor mn wel bekende ellende project...

PAS OP de nieuwe prod. lijn van goodridge voert dit dus op zijn kabels

niet fijn als je gewoon WIT wil hebben en geen comercie troep ..

quote uit de mail naar CRC en GR :
i know comerce is good for buissness but this is ridiculous.. i am not sponsored by you , i would not even ride this if it were free !!

iemand een adres waar ze nog mooi wit verkopen (oude productie lijn) ?

:edit: voor sneeuwpop-je
Laatst gewijzigd door cyberhawk op ma jul 19, 2010 10:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.

WitteReus
Contacteer:

Bericht door WitteReus » vr jul 16, 2010 2:28 pm

Als je goodridge leidingen wilt kun je ze het beste bij Goodridge zelf bestellen ;)
Ze liggen in Delft;
Delft
Voltaweg 6
2627 BB
Delft

Tel. +31 (15) 256 5232
Fax. +31 (15) 262 4717

Ik heb voor mijn auto eens RVS gevlochten remleidingen willen bestellen; bij hun direct waren ze 20% goedkoper en je kunt je oude ernaartoe sturen en krijgt de nieuwe exact als de oude terug!
Is wel weer een paar jaar geleden, dus ik weet niet of ze dit nog steeds doen; ff telefontje aan wagen ;)

Groeten!
Wat wit is kan nog witter.
Vraag het de witte reus!

http://wittereus.pinkbike.com/

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » vr jul 16, 2010 3:16 pm

Beetje misleidende titel, vindt je niet? Het lijkt er nu op dat er iets mis is met de functie en dat dit gevaarlijke situaties op kan leveren (OK, de stijl-politie is tegenwoordig ook steeds strenger...).

Graag even aanpassen, SVP.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

[HEAD]MarxNL
Contacteer:

Bericht door [HEAD]MarxNL » vr jul 16, 2010 7:36 pm

Je kan ze ook zonder opdruk bestellen bij goodridge.

Zoals wittereus zegt:
Als je goodridge leidingen wilt kun je ze het beste bij Goodridge zelf bestellen

dader

Bericht door dader » za jul 17, 2010 8:45 am

Hoezo commercie troep, op elk onderdeel staat een merknaam een kabel knip in je in verschillende lengte's logisch dat er zoveel op staat. Ik zou het ook doen als ik kabels maakte, wat! ik zou alleen maar knalpaars leveren met gele letters zodat iedereen kan zien kijk kabels van dader! :)
Mooi is het niet nee.

Mathijs-

Bericht door Mathijs- » za jul 17, 2010 8:27 pm

Als ze voor een auto waren had ik me nergens druk om gemaakt, maar dit is echt onnozel (en lelijk)..
Als ze nou mooi strak wit waren en er een paar keer goodridge op staat ok! Maar dit zijn kabels die je weg moet stoppen :lol:.
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011

Whouz

Bericht door Whouz » za jul 17, 2010 8:39 pm

Mathijs- schreef:Als ze voor een auto waren had ik me nergens druk om gemaakt, maar dit is echt onnozel (en lelijk)..
Als ze nou mooi strak wit waren en er een paar keer goodridge op staat ok! Maar dit zijn kabels die je weg moet stoppen :lol:.
idd, om de 10 cm is wel een beetje overkill..
en dat lijntje ertussen ook..

Trekrules

Bericht door Trekrules » za jul 17, 2010 8:39 pm

Die mega grote koeie letters erop vindt ik ook niet erg mooi,lelijke leidingen ieder geval.Had je niet gewoon voor een setje witte jagwire staalflex leidingen kunnen gaan of zijn die echt bagger om niet te kopen?.

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » ma jul 19, 2010 8:47 am

@ witte reus..

ik heb toevallig vrijdag nog even delft gebeld.. wist van niks.. (oude man)
wist niet beter dan dat er altijd op stond..(BSheit want CRC zelf zegt ook nieuw model en ik heb t nog nooit gezien op mn andere kabels)
nu heb ik vaker dit soort situaties meegemaakt..

dus ik bel vandaag weer ff hopende op een gemotiveerde medewerker te spreken..waar ik ook nog eens mn zin niet 2x hoef te herhalen
(want ik praat zo snel :x )

ik moet zegge .. > crc zegt dat ik de zooi mag trug sturen .. omdat het niet klopt me de afbeelding..op de site.. das aardig van ze..
van goodridge zelf nog niets NIETS vernomen na 2 mails.. :|

ik moet zegge als de font iets kleiner was geweest kan ik me nog vinden (een beetje !) met dader.. tuurlijk moeten mensen weten wat het is.. maar dis nucking futs !
sneeuwpop schreef:Beetje misleidende titel, vindt je niet? Het lijkt er nu op dat er iets mis is met de functie en dat dit gevaarlijke situaties op kan leveren (OK, de stijl-politie is tegenwoordig ook steeds strenger...).

Graag even aanpassen, SVP.
ik haal niks weg.. er staat duidelijk nieuw model..
Als er mensen als een pinkbike kind niet de inhoud lezen mag je van mij part in een ravijn storten...
zo ontstaan toch alle roddels.. een half oor..een half woord.. en daarna een heel verhaal ...
goeie maandag morgen :bandana:

trouwens we hebben hier tog gewaldige mods die van alles verwijderen en aanpassen naar hun eigen inzicht..
rijmen is iets wat ik niet eens meer durf :D
.... .... ... .... .... ... ... .... .... smurf.. :lol:

Sven

Bericht door Sven » ma jul 19, 2010 9:41 am

Uh, Cyberhawk, ik begrijp je ongenoegen over de koeieletters (pun intented..) en het is goed dat je het deelt op het forum, maar lees effe je berichten na.

Wil je nou echt zo rondschoppen op 't forum?

cyberhawk
Contacteer:

pas op voor de lelijke print op de kabels van goodridge

Bericht door cyberhawk » ma jul 19, 2010 10:06 am

sven ..

vage insinuaties uit de titel van mn post doe ik echt niets mee..
dan tegen de tijd dat iedereen gerust gesteld is is de titel 2 alinea lang..
en ik ben niet op de wereld om de minder bedeelde verder te helpen...
tot nu toe zijn er 4 die t snappen 1 die het misleidend vind..en 1 wil zelf beroemd worden :D

iedereen wil mooie kabels op zn bike.. en neemt goodridge..

bij deze u bent gewaarschuwd... er staan lelijke lettertjes op ... de kabel blijft dezelfde werking hebben..en is niks mis mee.. hij behoud zn olie.. mits goed geinstalleerd.. ;)

en idd ik ben nog steeds goed pissig over mn verwijderde post..
schop wel vaker tegen iets aan.. dis de eerste keer dat er nu een mod reageerd..

op een foute titel.. omdat iemand er problemen mee heeft als hij heel de post moet lezen en de insinuatie niet klopt die hij trekt..
hij dacht ojee er is wat mis met de kabels.. TOEN ging hij lezen en was er niks mis mee behalve de print .. en heeft ie 3 min. voor niks gelezen..
en nu moet ik mn titel wijzigen.. :?
je klaagt de krant toch ook niet aan met alle troep die niet klopt..
ik heb mn eigen posts even nagelezen.. de eerste is niks mis mee.. ( op een titel na zo te horen )
de 2de is typisch maandag morgen ..
ik ga ff 2 koffie halen en kijk er dan nog wel naar mn post... ik zou ravijn in stoeprand kunnen wijzigen ?

ik heb getracht de titel te wijzigen.. kan niet meer dan x aant letters erin kwijt,.

de uitleg zal nooit voldoende kunnen zijn om iedereen te behagen...dus tot mijn grote spijt sneeuw pop blijft ie zo staan... :cry:

dalijk ff delft weer bellen...

:quote:
[HEAD]MarxNL Posted: Fri Jul 16, 2010 11:36 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Je kan ze ook zonder opdruk bestellen bij goodridge.

hoe dan ? ik had het idee dat goodridge niks meer zonder tussen dealer doet.. ?
en ze mailen me niet eens terug !

Sven

Bericht door Sven » ma jul 19, 2010 10:50 am

Buiten het feit dat je boodschap meer dan duidelijk is, is je laatste gedeelte van je bericht stukken beter: gewoon opbouwend!

[HEAD]MarxNL
Contacteer:

Bericht door [HEAD]MarxNL » ma jul 19, 2010 9:43 pm

cyberhawk,

Klopt, ze leveren niet particulier uit. En als je vraagt naar de leverancier krijg je een of andere vage zaak aan de telefoon die niet eens weet waar ze het over hebben.
Goodrigde maakt voornamelijk spullen voor de auto industrie. Fietsen is eigenlijk een bijzaak, althans zo lijkt het.
Als je een vriend/kennis hebt die bij een autobedrijf werkt en via hun de leiding bestelt moet het mogelijk zijn.
Ja het is een omweg....en daarom zitten de leidingen ook "nog" niet op mijn fiets.
Ik heb er ook een hekel aan als een nederlands bedrijf z'n eigen land niet bediend zoals je zou verwachten.

ps: Je kan ook via goodridge geanodiseerde aansluitdelen/nippels krijgen :)

en anders kan je nog over op http://www.jagwireusa.com/index.php/pro ... hose_kits/
maar dat is geen steelflex of hoe dat ook mag heten.

Aan de andere kant...Goodridge is groot in leidingen...en dat zal je weten ook!

:lol: :lol:

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » di jul 20, 2010 9:31 am

ik heb de site zelf nu eens bekeken.. en het is nog in de kinderschoenen vind ik..
de nederlandse site al helemaal.. tis niet voor particulier bedoeld iig
de pdf van goodridge zelf loopt zelfs achter.. ?

de ano parts weet ik die hebben ze wel in alle kleuren bij CRC en zonder problemen of lettertjes.. de groene kabel was daar ook als een van de eerste..
maar idd binnen nederland is het triest gesteld..
gisteren niet eens in contact kunnen komen met delft (de NL dealert)
neemt niet op..

anywayz..

goodridge doet dit niet "erbij" tis in principe gewoon een hydroliek leiding.. de fittings zijn missch anders.. maar ze hebben allerlij types leidingen voor elke vloeistof.. wij gebruiken olie.. maar luchtleidingen hebben ze ook.. evt. voor je airlines zeg maar :)
er was eerst alleen zilver.. nu met de markt op springen maken ze alles waar maar vraag naar is.. al is het roze leiding.. :cry:

wat ik misselijk vind is dat ik in 4-5 dagen tijd nog geen enkele reply heb gehad van goodridge zelf en dat vind ik raar..

ik heb al een beetje rond zitten kijken naar andere winkels voor deze leiding in oud model zonder letters..

maar geen succes.. nu is het zo dat ik gisteren aant bouwen ben gegaan .. en ik ga door.. ik probeer die schijt lettertjes er wel in weg te werken door ze naar beneden te draaien
tis triest maar kan altijd ze nog vervangen.. na de eerste keer boeit het beetje werk niet zo .. alleen het bleeden is vervelend imo

toch blijf ik goodridge mailen net zo lang tot ik antwoord krijg... :evil:

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » di jul 20, 2010 9:53 am

Ikzelf heb Nokon kabels en leidingen op mijn bike hangen en die zijn bij mij geheel logovrij en zien er goed uit 8)
Intense Uzzi Vpx

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » di jul 20, 2010 10:11 am

wit ?

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » di jul 20, 2010 8:50 pm

mijne zijn chroomkleurig,maar zijn in verschillende kleuren te krijgen weet alleen niet of daar wit bijzit....ff googlen.. 8)
Intense Uzzi Vpx

Ninko

Bericht door Ninko » di jul 20, 2010 9:00 pm

luv 2 ride schreef:Ikzelf heb Nokon kabels en leidingen op mijn bike hangen en die zijn bij mij geheel logovrij en zien er goed uit 8)
Nokon leiding?

Trekrules

Bericht door Trekrules » di jul 20, 2010 9:06 pm

Had rode Goodridge leidingen waar helemaal geen naam opstond van het merk.

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » di jul 20, 2010 9:08 pm

Ik zat zelf ook even te googlen en kon ook geen leidingen vinden,de remmen zijn er niet door mijzelf opgezet en het kan dus best een overkapping zijn en dat er andere leidingen onderzitten,het antwoord moet ik je schuldig blijven :( maar het is en blijft merkloos 8)
Intense Uzzi Vpx

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » wo jul 21, 2010 8:56 am

ik heb ook rood en carbon.. en witte versn. kabel..

allemaal merkloos goodridge..

Plaats reactie