hallo heb een vraagje over een kapote dirt jumper 1
Moderator:Beheerders
-
hallo ik heb een vraagje ik heb een kona bass met een dirt jumper 1 maar mijn vork doet het niet 100% en ik heb de bon niet meer weet iemand van jullie hoe ik hem toch kan opsturen en het niet te duur voor mij wordt
met vriendelijke groeten metin
met vriendelijke groeten metin
Ga eens langs de fietsenmaker. Ik kan niet opmaken uit jouw verhaal wat er precies niet 100% functioneert, de fietsenmaker zal daar zeker ervaring mee hebben en zien wat er niet functioneert.
Als je je zorgen maakt om de kosten, laat je je eerst een schatting maken van de reparatiekosten. Kun je dan zeggen of je dat laat uitvoeren of niet.
Succes!
Als je je zorgen maakt om de kosten, laat je je eerst een schatting maken van de reparatiekosten. Kun je dan zeggen of je dat laat uitvoeren of niet.
Succes!
-
dankje
dankje voor de hulp maar ik bedoel de vork veert niet helemaal soepel en komt rustig terug
groetjes
groetjes
-
- Contacteer:
Re: dankje
Dirt jumpers zijn nooit soepel , en het rustig terugkome, is 9 van de 10 de rebound die te traag staatkonaridermetin schreef:dankje voor de hulp maar ik bedoel de vork veert niet helemaal soepel en komt rustig terug
groetjes
Dan moet je dat ook vragen he. Je vraagt nu hoe je hem kan opsturen en het niet te duur wordt.konaridermetin schreef:dankje voor de hulp maar ik bedoel de vork veert niet helemaal soepel en komt rustig terug
groetjes

-
dankje
maar als het te duur wordt met de vork dan wil ik een 2 dehanse pike kopen
of je draait de rebound wat openkonaridermetin schreef:maar als het te duur wordt met de vork dan wil ik een 2 dehanse pike kopen

Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
-
sorry
ik heb hem helemaal open maar toch doet die het niet goed
Re: sorry
Ik proef uit je verhaal dat je wilt horen dat het duur is om een vork te repareren, dat je hem duur moet opsturen en dat je beter een andere vork moet kopen.konaridermetin schreef:ik heb hem helemaal open maar toch doet die het niet goed
Ik zou eerst eens starten met het laten nakijken door een professional, de fietsenmaker in deze. Daarna kun je nog altijd aan vervanging denken.
-
ok
maar dat heb ik ook al eens geprobeerd
-
ok
`maar ik denk dat ik mijn vork zo verkoop en dan een pike koop
Re: ok
Ga nou eerst eens naar een fietsenmaker, misschien stelt het helemaal niks voor. Zonde om daarvoor je vork te verkopen. En als je zomaar een pike gaat kopen, kan je die dan wel zelf instellen?konaridermetin schreef:`maar ik denk dat ik mijn vork zo verkoop en dan een pike koop

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Re: sorry
Ik quote mezelf niet vaak, maar onderstaand voorgevoel komt ook nog uit!
Je gaat dus een vork waar je het gevoel van hebt dat ie misschien kapot is gewoon verkopen? Prettige tactiek
Je gaat dus een vork waar je het gevoel van hebt dat ie misschien kapot is gewoon verkopen? Prettige tactiek

Sven schreef:Ik proef uit je verhaal dat je wilt horen dat het duur is om een vork te repareren, dat je hem duur moet opsturen en dat je beter een andere vork moet kopen.konaridermetin schreef:ik heb hem helemaal open maar toch doet die het niet goed
Ik zou eerst eens starten met het laten nakijken door een professional, de fietsenmaker in deze. Daarna kun je nog altijd aan vervanging denken.