zit er verschil tussen deze 2 behalve 20mm veerweg?
kan op de site nix vinden maar vraag mij af of r verschil zit in de onderpoten, binnenwerk,kroon
verschil fox float/fox f120rlc
Moderator:Beheerders
Laatst gewijzigd door blokker op do mar 26, 2009 8:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Het verschil tussen de F-series en de Float-series zit voornamelijk in de onderpoten en kroon.
De Float serie is steviger uitgevoerd (in de vorkbrug kan je dat goed zien door de raatstructuur die de F's niet hebben) en verder zit er geen verschil in het binnenwerk als je dezelfde 'inhoud' vergelijkt.
Dus een F120RLC en een Float RLC hebben intern geen verschillende onderdelen.
De veerweg kan anders zijn, maar dat heeft niet zo heel veel te maken met het binnenwerk en de werking er van.
Oh en voor we daar weer discussie over krijgen: ik vergelijk de 32mm vorken met elkaar...
De Float serie is steviger uitgevoerd (in de vorkbrug kan je dat goed zien door de raatstructuur die de F's niet hebben) en verder zit er geen verschil in het binnenwerk als je dezelfde 'inhoud' vergelijkt.
Dus een F120RLC en een Float RLC hebben intern geen verschillende onderdelen.
De veerweg kan anders zijn, maar dat heeft niet zo heel veel te maken met het binnenwerk en de werking er van.
Oh en voor we daar weer discussie over krijgen: ik vergelijk de 32mm vorken met elkaar...