heeft iemand ervaring met de magura mx 165/190 demper.
ik wil hem toepassen op een model auto 1/6 , is dez eook zeer licht af te veren???
mx165 magura
Moderator:Beheerders
Dan wordt het slecht met elke voor fietstoepassingen ontworpen demper, lijkt me. Als de veer al soepel genoeg zou werken zonder al te veel stictie (en dat lijkt me sterk), is de demping zeker niet daarop aangepast (veel teveel demping)... Dat zou, zeg maar, serieus tunen worden (in feite de hele demper buitenspel/droog zetten).
Ik zou verder kijken naar meer specifieke dingen. Zijn die er niet, en bovendien veel goedkoper? (je kan met lichte staalveertjes toe, duur met lucht heeft dan vermoedelijk nauwelijks/geen gewichtsvoordeel, simpeler dempingssystemen etc.)
Ik zou verder kijken naar meer specifieke dingen. Zijn die er niet, en bovendien veel goedkoper? (je kan met lichte staalveertjes toe, duur met lucht heeft dan vermoedelijk nauwelijks/geen gewichtsvoordeel, simpeler dempingssystemen etc.)
geld is onze hobby niet echt een issue.
we rijden nu met 4 dempers a 80 euro p/s
We zijn op zoek naar een goede demper die niet lekt, en waar je de rebount in kan stellen.
Maar ik begrijp dat er veel eigen weerstand in de demper zit.
toch bedankt
www.huticotuning.nl

we rijden nu met 4 dempers a 80 euro p/s
We zijn op zoek naar een goede demper die niet lekt, en waar je de rebount in kan stellen.
Maar ik begrijp dat er veel eigen weerstand in de demper zit.
toch bedankt
www.huticotuning.nl