Welke brakepads voor Juicy5?
Moderator:Beheerders
Mijn brakepads zijn bijna aan vervanging toe. Maar voordat ik werkelijk tot de aankoop overga, zie ik graag wat advies tegemoet.
Origineel Avid, EBC, BBB (al zit dat merk me helemaal niet hoog!) ...?
Grtz Ray
Origineel Avid, EBC, BBB (al zit dat merk me helemaal niet hoog!) ...?
Grtz Ray
-
Altijd orgineel doen omdat de dikte van de remvoering kan afwijken en zodoende eerder kan gaan aanlopen.
Ook het materiaal of samenstelling van de plaat waar de remvoering op zit kan anders zijn waardoor de warmte afvoer minder kan zijn en zodoende eerder een kookpunt kan optreden (fading).
Remblokken altijd goed inremmen dan gaan ze echt veel langer mee.
Ook het materiaal of samenstelling van de plaat waar de remvoering op zit kan anders zijn waardoor de warmte afvoer minder kan zijn en zodoende eerder een kookpunt kan optreden (fading).
Remblokken altijd goed inremmen dan gaan ze echt veel langer mee.
Na regen komt zonneschijn
Hier ook iemand die niets van het BillenBorstenBenen merk op zenne velo wilt... maar de laatste keer ik m'n velo bij m'n lbs had binnengedaan om nieuwe remblokken te laten steken (is overigens het enigste wat ik m'n lbs laat doen, wegens veel te veel gepruts aan die juicy's
) waren z'n Swissstop blokken (die ik doorgaans neem ) op en had die er dus van BBB in gestoken, en kmoet zeggen da'k er wreed content van ben, heb er nu +-1000 km in meestal slechte omstandigheden mee gedaan, en zijn zekers nog niet half 

-