wat zou het besten zijn voor jou shock als je je bike 2a3 maanden laat staan zonder tebike.
de lucht er in of er uit?
gaat bij mij om een DHX5 air en float RP3
air shock
Moderator:Beheerders
gewoon er in laten zitten, of iig iets er in laten zoals 3/4 bar. Zou jeje bike op hangen, moet je voordat je weer gaat rijden een paar keer de demper in drukken zodat de olie weer verdeeld zit. wanneer je dat doet kan het zijn de de demper ongevedempt terug komt. als je een paar keer geveerd hebt zit de olie weer op de goed plaats en werkt hij weer optimaal. controleer de druk ook na zo'n tijd kan er wat druk vanaf zijn gegaan.
Groeten sebas
Groeten sebas
Heum, het dempinggedeelte op zich is toch een gesloten systeem, hoe kan de olie dan "niet op zijn plaats" zittenW3sebas schreef:gewoon er in laten zitten, of iig iets er in laten zoals 3/4 bar. Zou jeje bike op hangen, moet je voordat je weer gaat rijden een paar keer de demper in drukken zodat de olie weer verdeeld zit. wanneer je dat doet kan het zijn de de demper ongevedempt terug komt. als je een paar keer geveerd hebt zit de olie weer op de goed plaats en werkt hij weer optimaal. controleer de druk ook na zo'n tijd kan er wat druk vanaf zijn gegaan.
Groeten sebas

Ik laat altijd lucht in mijn dempers zitten, en check gewoon als ik nog is ga rijden