Vraagje pedalen klik systeem ...

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
ExOMaNiaC
Vraagje pedalen klik systeem ...

Bericht door ExOMaNiaC » do nov 01, 2007 11:21 am

Hi,

Ik ben opzoek naar pedalen met een klik systeem die niet ingeklikt toch nog perfecte grip hebben ... Op men BMX had ik er een shimano SPD pedaal PDM 647 op staan maar niet ingeklikt heb je er echt geen grip op ... De enigste pedaal die ik dan nog vond is die van cranck brothers c mellet. Maar zijn er nog andere ? Iemand die er me uit ervaring kan aanbevelen ? ...

Mvg 8)

legion
Contacteer:

Bericht door legion » do nov 01, 2007 12:43 pm

Je zou de Time - Z pedalen nog kunnen proberen, maar zowel voor de mallet's als voor de Z zal gelden dat ze natuurlijk nooit de grip van een normaal platformpedaal kunnen leveren. Het blijft min of meer een compromis.
Bikepark Groningen

Marnix

Bericht door Marnix » wo dec 12, 2007 8:53 pm

Aloha!

Ik gebruik mijn bike zowel in het wild als voor transportmiddel naar mijn werk. Rij al geruime tijd rond met Crank Brother eggbeaters. Ook zonder het plastic opklikplaatje kun je prima met je gewone schoenen een stukje trappen. Ik geef toe, je zou het niet zeggen als je die dunnen stangetjes ziet.

Rolator!

Plaats reactie