rock shox domain 318 180mm coil vraagje...

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
HOPPAH
rock shox domain 318 180mm coil vraagje...

Bericht door HOPPAH » do aug 23, 2007 7:17 pm

yo!

een maat van me heeft een domain in 10 rij uren gaar gereden... tenminste hij deed er niets verkeerds mee maar hij heeft nu nog maar 40mm veerweg in plaats van 180mm :shock:

toen ik dit nieuws vernam had ik net zelf zo'n domain besteld en nu vraag ik me af heeft er iemand hier ervaring (positief/negatief) met deze vork?

ik heb m sinds vanmiddag binnen maar heb de rest van mijn bestelde onderdelen nog niet binnen dus heb hem zelf nog niet kunnen testen :(

graag jullie bevindingen over deze vork! (wel van mensen die er ervaring mee hebben aub)

greetz Wout
hoezo?

b-dirt

Bericht door b-dirt » vr aug 24, 2007 11:13 am

gwn verkopen die domain die je gekocht heb en eenc echte goede betrouwbare vork kopen ;) lijkt mij hoor

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » vr aug 24, 2007 4:42 pm

op mtb review.com veel positieve reacties gelezen en niets terug gevonden over het boven genoemde probleem :?

een andere vork?! tja wilde eerst een totem maar die was nu net even boven mijn budget (ver erboven :D ) zat dus niets anders op dan de domain, ik had natuurlijk tweedehands een vork kunnen kopen maar heb nu toch liever een vork met garantie enzo...

greetz Wout
hoezo?

Plaats reactie