nieuwe trapas steken!
Moderator:Beheerders
hellow, ik heb nu een truvativ hussefelt 38t no bashguard trapas steken
ben er al een tijdje nie tevreden over, en nu kraakt het volledig dus ben ik aan het zoeken achter een nieuwe trapas.
liefst 38t of 36t bashguard enkel blad
prijsklasse maakt niet uit ik moet iets degelijks hebben voor een eenmalige aankoop!
kunnen jullie mij eventueel verder helpen ?
groeten
ben er al een tijdje nie tevreden over, en nu kraakt het volledig dus ben ik aan het zoeken achter een nieuwe trapas.
liefst 38t of 36t bashguard enkel blad
prijsklasse maakt niet uit ik moet iets degelijks hebben voor een eenmalige aankoop!
kunnen jullie mij eventueel verder helpen ?
groeten
Laatst gewijzigd door Yelle op wo aug 01, 2007 2:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Als prijs toch niet van belang is zou ik een race face diabolus of een truvativ holzfeller crank kopen . Wel opletten als je besteld dat de trapas ook van de goede maat is voor je frame anders zou je wel eens wat probleemjes kunne krijgen . En ik zou het wel laten plaatsen door iemand die dit kan want je wil geen montage fouten .
of je kan gewoon jouw crank losdoen (of laten losdoen) goed zuiver maken terug nieuw vet erin en klaar dan zal hij waarschijnlijk ook niet meer kraken
(dit komt omdat er hier en daar al wel eens wat zand tussen kruipt)
of je kan gewoon jouw crank losdoen (of laten losdoen) goed zuiver maken terug nieuw vet erin en klaar dan zal hij waarschijnlijk ook niet meer kraken
freeride entertainment
dat heb ik al 2 keer gedaanByves schreef:
zelfs als het pas is ingevet rijd ik een paar km op de tarmac en dan heb ik het weer zitten
-