remblokjes Avid Juicy 3(slotje)

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Trekrules
remblokjes Avid Juicy 3(slotje)

Bericht door Trekrules » ma jul 16, 2007 7:07 pm

mijn avid Juicy 3 remmen zijn toe aan nieuwe remblokjes,keek op Bike2build voor remblokjes voor de Juicy 3 en toen zag ik dit staan:

BRAKE PADS JUICY
>Setje remblokken voor de Juicy 7, Juicy 5 en de Ball Bearing 7
>Per per setje van 2 remblokken
>Metal sintered

Kan ik ze dan gebruiken voor de Juicy 3 of niet,ik neem aan dat de juicy 3 bijna gelijk is aan de juicy 5 :?
Laatst gewijzigd door Trekrules op za jul 21, 2007 11:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Scaluner

Bericht door Scaluner » ma jul 16, 2007 7:57 pm

Die blokken kunnen voor alle 3 de types gebruikt worden. Gebruik zelf ook de juicy pads voor mijn BB7.

Lynx

Re: remblokjes Avid Juicy 3

Bericht door Lynx » di jul 17, 2007 9:17 am

Trekrules schreef:Kan ik ze dan gebruiken voor de Juicy 3 of niet,ik neem aan dat de juicy 3 bijna gelijk is aan de juicy 5 :?
Juicy 3 staat niet in die lijst omdat het OEM remmen zijn. (remmen die alleen op complete fietsen verkocht worden)
Ze zijn idd bijna gelijk aan de 5 en gebruiken dus ook dezelfde remblokken als de 5, 7 en BB7.
gooi je imago weg

Trekrules

Bericht door Trekrules » di jul 17, 2007 4:59 pm

thanks Lynx,ben deze ochtend naar de Lbs geweest en die zei ook dat ik ze kan gebruiken :) Heb me 2 setjes sinter metalic remblokjes aangeschaft :D .Van mij kan hier wel een slotje op als iemand dat wil doen.Alvast bedankt voor jullie hulp :)
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Plaats reactie