10 jaar Sid
Moderator:Beheerders
Er schijnt een speciale editie van de Sid te bestaan. Iemand al wat meer informatie, hebben ze hem wat stijver gemaakt bijvoorbeeld?
http://www.canadiancyclist.com/default2.html
Hier staat wat fotomateriaal van de Mont Ste Anna WC wedstrijd van de vrouwen. Fullana en andere rijden met deze speciale versie. Ziet er goed uit, weer eens een leuke Sid kleur....
mzzl
Gène
http://www.canadiancyclist.com/default2.html
Hier staat wat fotomateriaal van de Mont Ste Anna WC wedstrijd van de vrouwen. Fullana en andere rijden met deze speciale versie. Ziet er goed uit, weer eens een leuke Sid kleur....
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Het IS ook een nieuwe Sid. Zo is duidelijk de carbon vorkkroon te zien. Daarnaast hadden de eerste Sid's toch helemaal geen schrijfrembevestiging...
Niet zo negatief doen over dit oudje in de MTB sport. Je kraakt toch ook niet XTR af..
Zonder het succes van de Sid zag de mtb wereld er misschien wel anders uit. Voor het gewicht geld Sid nog altijd als referentie vork. Er wordt altijd met een Sid vergeleken. Dat is niet zomaar.
Tegelijkertijd zeg niet dat Sid zo'n super vork is of dat Rock Shox zo'n geweldig merk is, want dat is het niet naar mijn mening. Het is wel een stijlicoon.
mzzl
Gène
Niet zo negatief doen over dit oudje in de MTB sport. Je kraakt toch ook niet XTR af..

Zonder het succes van de Sid zag de mtb wereld er misschien wel anders uit. Voor het gewicht geld Sid nog altijd als referentie vork. Er wordt altijd met een Sid vergeleken. Dat is niet zomaar.
Tegelijkertijd zeg niet dat Sid zo'n super vork is of dat Rock Shox zo'n geweldig merk is, want dat is het niet naar mijn mening. Het is wel een stijlicoon.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Helemaal mee eens. Heb ooit eens op een fiets gereden met een Sid World Cup en ik schrok hoe 'slap' zo'n ding eigenlijk nog is. En dat voor dat geld...Gène schreef:Het IS ook een nieuwe Sid. Zo is duidelijk de carbon vorkkroon te zien. Daarnaast hadden de eerste Sid's toch helemaal geen schrijfrembevestiging...
Niet zo negatief doen over dit oudje in de MTB sport. Je kraakt toch ook niet XTR af..![]()
mzzl
Gène