Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.
Moderator:Beheerders
-
menace
Kroon vork tegen frame
Bericht
door menace » zo mei 27, 2007 3:48 pm
Sinds ik een Marzocchi 66 in mijn Nicolai Helius ST heb gedaan komt net de kroon van mijn vork tegen me frame aan
Het scheeld echt heel weinig maar hij komt net tegen de extra verstevigings plaat die onder het frame is gelast
http://www.pinkbike.com/photo/1337300/
Iemand hier ervaring mee of een oplossing weet , of zijn er head set's die er om bekend staan dat ze wat hoger zijn
En ja ik weet het ik mis 1
Dust Cap
-
Steelhead Rider - Berichten:2370
Bericht
door Steelhead Rider » zo mei 27, 2007 4:17 pm
Er is vrij weinig aan te doen, tenzij je een nieuw balhoofd haalt met hogere stackheight..(vooral aan de onderkant dan) want dan kan de vork er gewoon langs.
-
didadunlop
Bericht
door didadunlop » zo mei 27, 2007 6:13 pm
zit je bovenste headset cup er wel goed in? Als ik kijk lijkt het alsof de achterzijde (dus het gedeelte boven de bovenbuis) hoger zit dan het voorste gedeelte. Of is dat wel beschadiging van de stuurbuis van je frame?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
menace
Bericht
door menace » zo mei 27, 2007 6:24 pm
didadunlop schreef:zit je bovenste headset cup er wel goed in? Als ik kijk lijkt het alsof de achterzijde (dus het gedeelte boven de bovenbuis) hoger zit dan het voorste gedeelte. Of is dat wel beschadiging van de stuurbuis van je frame?
Dat is wat stof.........heb maar 1 tandeborstel
-
Urnyke
-
Contacteer:
Bericht
door Urnyke » ma mei 28, 2007 7:57 pm
je hebt een erg laag balhoofd:
oplossing 1: hogere inbouw onder
oplossing 2: ring onder conus (van vork) en/of ring onder cup die frame komt!
Succes!
ik kan zo'n ring draaien of heb hem liggen als ik de dikte maar weet!