Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.
Moderator:Beheerders
-
Rudie
Schijfremmen
Bericht
door Rudie » di apr 10, 2007 1:15 pm
Van het weekend is één van mijn remhendels gaan lekken. Jammer genoeg geen garantiegeval en de kosten van de reparatie zijn € 90,-. Het gaat hier om een setje Magura Julie remmen. Nu kan ik twee dingen doen: laten repareren of nieuwe remmen kopen. Nieuw spul is natuurlijk altijd mooi, maar ook erg duur. Nu is mijn vraag: wat zouden jullie doen? En is de kans aanwezig dat de andere hendel ook binnen een korte tijd kapot zal gaan? En als jullie een ander setje remmen zouden nemen, welk setje zou je dan kiezen? Ik wil er maximaal ongeveer € 300,- aan uitgeven. Please, help me!

-
legion
-
Contacteer:
Bericht
door legion » di apr 10, 2007 1:51 pm
Wij kunnen niet over jou portomennee beslissen, maar als de andere rem al wat ouder begint te worden, of als je hem voor een leuk prijsje van de hand kan doen is het natuurlijke een leuke optie om het hele zaakje te updaten.
Is dus meer een afweging voor jou om te maken...
Bikepark Groningen
-
Rudie
Bericht
door Rudie » di apr 10, 2007 1:54 pm
Das waar. Daarom kan ik denk ik ook beter de vraag wat anders formuleren en wel als volgt: wat zou een waardige opvolger zijn van mijn huidige Magura Julies? Is dat gewoon een nieuw model? Of kan ik beter voor iets meer geld naar een andere rem kijken? Het budget is ongeveer € 300,- Dan is het vervolgens aan mij natuurlijk om te kijken of ik het laat repareren of een nieuw setje remmen koop

-
Rudie
Bericht
door Rudie » di apr 10, 2007 2:12 pm
Okee, net even het topic van Boss doorgelezen van enige tijd geleden. Ben al een stuk wijzer. Meningen zijn wel redelijk uiteenlopend. Maar heeft iemand ervaring met de Magura Julie's van 2007?
-
Rudie
Bericht
door Rudie » wo apr 11, 2007 7:42 am
Mag een slotje op. Boss heeft ongeveer dezelfde vraag een tijdje geleden gesteld.