Keuze vork AM/ Enduro
Moderator:Beheerders
Beste mensen,
kunnen jullie mij op weg helpen om een vervangvork te kiezen ?
Het zit zo, ik had een frame (Turner Spot) en Fox Talas RLC besteld in de USA maar de verkoper mailde me dat ze enkel FOX vorken in een volledige fiets mogen verkopen.
Ik zoek dus een vervangvork voor de Talas.
Ze is bedoeld voor AM/Enduro. En ze zou niet te duur mogen zijn. (De Fox was echt wel pokke goedkoop in de USA)
help me please
Bedankt,
Bart
kunnen jullie mij op weg helpen om een vervangvork te kiezen ?
Het zit zo, ik had een frame (Turner Spot) en Fox Talas RLC besteld in de USA maar de verkoper mailde me dat ze enkel FOX vorken in een volledige fiets mogen verkopen.
Ik zoek dus een vervangvork voor de Talas.
Ze is bedoeld voor AM/Enduro. En ze zou niet te duur mogen zijn. (De Fox was echt wel pokke goedkoop in de USA)
help me please
Bedankt,
Bart
Een fox Talas RLC kost bij Competitive cyclist 700 dollar. Eens aangekomen bij mij, zou dit beestje approx 650 euro kosten (incl btw en invoerrechten maar excl. transport) Het transport is niet meegerekend omdat het frame toch moet afkomen.
Dus ik zoek its voor approx 500 Ã 600 euro. Maar het mag ook minder
Dus ik zoek its voor approx 500 Ã 600 euro. Maar het mag ook minder
-
-
de coil uturn is lekker soepel, voral op de kleine hobbeltjes, wasborden zeg maar.. eigenlijk geldt dit voor elke vork met een veer ipv lucht, luchtvorken reageren altijd minder soepel. de pike uturn kan je door de compressie knop, de demping ook vlug aan of uitzetten, waardoor ie met klimmen dus niet meer pompt,
ideaal ding, beter dan een talas, veel mensen zijn erover te spreken.
ideaal ding, beter dan een talas, veel mensen zijn erover te spreken.