voorvork dirt/street(freeride)
Moderator:Beheerders
Ik zoek een voorvork voor het lichte freeride werk met een budget van ongeveer €250,- ik zat zalf tedenken aan deze 2
- Marzocchi All Mountain 3 flat black 130mm 2006 deze
- Marzocchi Drop Off 3 QR20 150mm 2006 deze
of is er misschien een betere optie of zijn deze helemaal niet geschikt?
edit: moet wel voor schijfrem zijn
- Marzocchi All Mountain 3 flat black 130mm 2006 deze
- Marzocchi Drop Off 3 QR20 150mm 2006 deze
of is er misschien een betere optie of zijn deze helemaal niet geschikt?
edit: moet wel voor schijfrem zijn
Laatst gewijzigd door olger op do feb 15, 2007 7:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
QR20 = steekas.olger schreef:is dit een steek as? nee toch? staat niks in voor zover ik duits kan lezen
edit: ja zie het nu staan
Als je echt een (lichte) freeride vork zoekt en je hebt een laag budget is die Drop-off geen slechte keuze voor dat geld. Echter moet je je voorwiel dan voorzien van een andere naaf.
De vork opzich is geen top-vork, maar zal dus zeker voldoen. Maar zoals Daan ook al zei is het misschien een idee om naar een gebruikte vork te kijken. Dan heb je gewoon veel meer vork voor je geld..
In welke fiets komt de vork?
-
Ik heb ook nog wel een Dirt Jam Pro uit 2006 liggen voor je... (Zo goed als nieuw! komt uit mijn P1 2006)
Foto: http://i3.photobucket.com/albums/y100/R ... 090257.jpg
PB me voor de prijs!
Groeten,
Daan
Foto: http://i3.photobucket.com/albums/y100/R ... 090257.jpg
PB me voor de prijs!
Groeten,
Daan
Normal people worry me.
-
- Contacteer:
Ik zou je bedrag naar 300 €opkrikken en voor een 2de hands Marzocchi 66 gaan.
Ik zelf heb op men demo een Marzocchi 66 RC staan ( het 'betere ' broertje uit de reeks
)
Maar dat idee van je om met een Dirt Jam pro licht te gaan freeride ?
Heb hem zelf een dik jaar gehad en door gwn te dirten enz gaat het ding "jaak" .
Het is gemaakt om te beginnen met wat dirt/street/4x meer niet hoor
Dus ga echt je geld niet liggen verspillen aan 2de hands dirt jams maar komt ineens iets dergelijk.
Mss al aan een manitou stance gedacht ?
Deze vallen zeer goed mee ( maat van mij freeride er ook mee ) en wij nemen drops van 3 a 4 m zonder da hij breekt al nen tijd dusja
( me goeie landing wel te verstaan )
K'hoop da je hier iets aan hebt
Ik zelf heb op men demo een Marzocchi 66 RC staan ( het 'betere ' broertje uit de reeks

Heb hem zelf een dik jaar gehad en door gwn te dirten enz gaat het ding "jaak" .
Het is gemaakt om te beginnen met wat dirt/street/4x meer niet hoor

Dus ga echt je geld niet liggen verspillen aan 2de hands dirt jams maar komt ineens iets dergelijk.
Deze vallen zeer goed mee ( maat van mij freeride er ook mee ) en wij nemen drops van 3 a 4 m zonder da hij breekt al nen tijd dusja

Hier zie je dus iets helemaal verkeerd. Een 66 is niet te vergelijken met een stance. De 66 is gewoon echt stukken beter in vergelijking met de stance.thomasmb schreef:Dus ga echt je geld niet liggen verspillen aan 2de hands dirt jams maar komt ineens iets dergelijk.
nothing beats cubic inches
- TheBigLjeweetwel
idd die dingen zijn veel te stug geveerd om er mee te freeriden, net als de oude dirtjumpers. Kan je net zo goed met ene stok in je vorkpoten gaan rijden. Zo comfortabel zijn ze.thomasmb schreef:
Het is gemaakt om te beginnen met wat dirt/street/4x meer niet hoor![]()
M
-
- Contacteer:
Ja da wetek ook , rij zelf me eentje! :pbart-fmx schreef:Hier zie je dus iets helemaal verkeerd. Een 66 is niet te vergelijken met een stance. De 66 is gewoon echt stukken beter in vergelijking met de stance.thomasmb schreef:Dus ga echt je geld niet liggen verspillen aan 2de hands dirt jams maar komt ineens iets dergelijk.
Maar voor een laag budget en voor LICHT freeridewerk ... waarom dan een 66 kope met 0 afstelmogelijkheden ipv een stance ...