Garmin Geko 201 gps

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Steelboy
Contacteer:
Garmin Geko 201 gps

Bericht door Steelboy » wo sep 27, 2006 12:04 pm

Ik ben nog een complete leek op het GPS gebied (ik weet net wat coordinaten zijn).

In eerste instantie ben ik gaan kijken, omdat ik wat met geocachen wilde doen, maar ik lees dat menigeen deze dingen ook gebruikt op de fiets.

Wat zijn specifieke eisen aan mtb-gps systemen? Heb je bv topo functie nodig van Garmin GPS60map systeem?
Waarvoor gebruiken jullie de GPS (in Nederland lijkt eea mij niet zo spannend namelijk)
Heeft iemand specifieke ervaring met bovengenoemd model?

TF

Bericht door TF » wo sep 27, 2006 5:13 pm

men gebruike de GPS na singlespeedwedstrijden in het buitenland om de weg terug te vinden.....

(al is een orginele Didadunlop veel effectiever)
If you're a gangster... what are you doing in show business?

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » vr sep 29, 2006 7:51 am

Iemand specifiek ervaring met de Geko 201?

Akwa
Contacteer:

Bericht door Akwa » wo okt 11, 2006 10:36 am

Heb sinds mei van dit jaar een Garmin Etrex Vista Cx op de mountainbike zitten.
Deze heeft de mogelijkheid om topo-kaarten te laden.
Hierdoor ontdek je tijdens het fietsen soms nieuwe paden, waar je normaal langs zou rijden.
In het buitenland is het natuurlijk nog mooier om te kijken waar je kan rijden of gerden hebt.
Op de Vista zit ook een hoogtemeter, dus een profieltje is snel gemaakt.

Daarnaast zijn alle gegevens over snelheid en rijtijd op je gps terug te vinden.

Heb daarnaast ervaring met de Etrex Euro, zonder kaart en overige opties, maar dan worden de mogelijkheden, vind ik, beperkt.

Je kan natuurlijk zonder, maar het is gewoon mooi speelgoed :)

Z-Blocker

Geko 301

Bericht door Z-Blocker » di nov 14, 2006 2:30 pm