rizzy.nl

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
X rider
rizzy.nl

Bericht door X rider » wo jun 28, 2006 2:42 pm

Hallo,

Ik wilde op de site van rizzy.nl een schijf gaan bestellen met art nummer:FD50653-00 het is een 185mm schijf 4 gaats aansluiting.
Alleen er staan geen maten bij van de boutengaten en het middengat.

Dus ik heb ze een mail gestuurd alleen krijg geen mail terug en het telefoonnummer verschillende keren geprobeerd te bellen en krijg er geen verbinding mee.

Weet iemand toevallig hoe het zit.?

mvg. jorg

N I E L S

Bericht door N I E L S » wo jun 28, 2006 3:54 pm

Ik heb de ervaring dat het soms lang kan duren met hen. Als bellen niet werkt weet ik het ook niet.

MarinTi

Re: rizzy.nl

Bericht door MarinTi » wo jun 28, 2006 5:17 pm

X rider schreef:Hallo,

Ik wilde op de site van rizzy.nl een schijf gaan bestellen met art nummer:FD50653-00 het is een 185mm schijf 4 gaats aansluiting.
Alleen er staan geen maten bij van de boutengaten en het middengat.

Dus ik heb ze een mail gestuurd alleen krijg geen mail terug en het telefoonnummer verschillende keren geprobeerd te bellen en krijg er geen verbinding mee.

Weet iemand toevallig hoe het zit.?

mvg. jorg
Denk dat je beter naar een bikeshop kan gaan uitkijken die zaken doet met Cosmic Sports, die kunnen het namelijk ook gewoon voor je bestellen!

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » do jun 29, 2006 9:42 pm

www.abcfiets.com zal jou zeke rniet teleurstellen. beantwoord je email snel en acuraat. verkoopt bijna alles.

Plaats reactie