Hayes Mechanische MX2 schijfremmen
Moderator:Beheerders
Rijd hier iemand Hayes Mechanise MX2?
Zijn ze goed en remmen ze lekker?
Groeten, Audwin
Zijn ze goed en remmen ze lekker?
Groeten, Audwin
-
-
Audwin, Je hebt nog nooit gereden op je fiets, hoe kan je MHP's afkeuren ? De beginner moet toch ergens beginnen..
Oke, MHP's zijn niet de beste remmen ooit gemaakt maar,, Als je nu eerst de remmen eens test wanneer je je cranks en je fiets in het geheel in orde hebt.. Dan kun je spullen wisselen want dit gaat je gewoon puur on de onderdelen posen,,
Bedankt
Groeten Daan
Oke, MHP's zijn niet de beste remmen ooit gemaakt maar,, Als je nu eerst de remmen eens test wanneer je je cranks en je fiets in het geheel in orde hebt.. Dan kun je spullen wisselen want dit gaat je gewoon puur on de onderdelen posen,,
Bedankt
Groeten Daan
Normal people worry me.
Er komt gewoon een tijd dat er niemand meer reageert op al die onzinnege vragen van je hoor!!
Eerst wou je gustav M..iedereen raad het af en adviseert je Hayes of die Deore XT (die toen der tijd aangeboden werden). Dan besluit jij MHP's te kopen.
En nu komt er weer wat over mechanische remmen :S
Ook wij worden er moe van hoor....
Eerst wou je gustav M..iedereen raad het af en adviseert je Hayes of die Deore XT (die toen der tijd aangeboden werden). Dan besluit jij MHP's te kopen.
En nu komt er weer wat over mechanische remmen :S
Ook wij worden er moe van hoor....
Kijk iedereen stelt wel eens domme vragen..
Maar bij Audwin is het wel extreem.. Onnodige vragen hoeft niet... research is een kleine moeite (reviews, eigenschappen, kwaliteit en dergelijke) --> www.google.nl
Mind your own parts
Groeten Daan
Maar bij Audwin is het wel extreem.. Onnodige vragen hoeft niet... research is een kleine moeite (reviews, eigenschappen, kwaliteit en dergelijke) --> www.google.nl
Mind your own parts

Groeten Daan
Normal people worry me.
spaar eventueel een beetje door voor BB7 remmen. Die heb ik ook, ze zijn volledig instelbaar, je kan de blokjes dichter en verder zetten, elk apart te bedienen. En door het IS/postmount adapter systeem, kan de caliper ook nog rond zijn as draaien, zodat je blokjes altijd parallel op de schijf staan en op de gewenste afstand.