Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.
Moderator:Beheerders
-
Probailer2 - Berichten:169
BPD-31 FreeRide pedalen
Bericht
door Probailer2 » di apr 04, 2006 9:18 pm
Iemand ervaring met de BPD-31 FreeRide pedalen?

Special Features:
Heavy-duty freeride pedals withstands rough "Freeride" riding.
High-quality 6061 T6 extruded CNC-machined body.
Maintenance-free sealed / DU bushing bearings and CNC-machined Cr-Mo axle.
Removable anti-slip pins.
Weight: 545 grams.
-
jerre
Bericht
door jerre » do apr 06, 2006 10:15 am
zijn bijna heel dezelfde of de decatlon freeride pedalen voor 40 eurootjes
Big hit, P3 ,Gaint terrago ,
-
Nami
Bericht
door Nami » do apr 06, 2006 11:00 am
Heb geen ervaring met deze pedalen, maar je kunt er volgens mij zonder meer van uit gaan dat het goed spul is. Ze hebben ze toch bij B2B?

-
-Noize- - Berichten:193
Bericht
door -Noize- » do apr 06, 2006 6:30 pm
wel duur...(of vinden jullie van niet) mar wel goed denk k.
70 Euri.
-
N I E L S - Berichten:3653
Bericht
door N I E L S » ma apr 10, 2006 10:52 am
Ik zou er niet voor gaan omdat BBB simpelweg niet echt veel ervaring heeft op het gebied van freeride. Ik heb zelf ook niet zo'n beste ervaringen met hun producten maar wel hele positieve met de garantie afhandelingen.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
-
Nami
Bericht
door Nami » ma apr 10, 2006 12:00 pm
NS Legeaters?

-
simon-ffc
Bericht
door simon-ffc » ma apr 10, 2006 5:59 pm
Nami schreef:NS Legeaters?

zeker dat,heb ze zelf ook,alleen aan te raden als je wel altijd scheenbeschermers draagt, ze heten niet voor niets legeaters

-
Sjase
-
Contacteer:
Bericht
door Sjase » ma apr 10, 2006 9:45 pm
N I E L S schreef:Ik zou er niet voor gaan omdat BBB simpelweg niet echt veel ervaring heeft op het gebied van freeride. Ik heb zelf ook niet zo'n beste ervaringen met hun producten maar wel hele positieve met de garantie afhandelingen.
BBB maakt genoeg freeride spul hoor. Overigens maken ze volgens mij maar weinig tot niets zelf. Een aantal andere merken hebben pedalen die erg (heel erg) op deze lijken.
Twee collega's van me rijden al een behoorlijke tijd met deze pedalen en zijn er nog steeds erg tevreden over. De kwaliteit van deze pedalen zit volgens mij wel goed. Alleen vind ik ze persoonlijk te duur. Voor dat geld zou ik zelf een setje 5050's of Truvativ Hussefelt of Holzfellers kopen (in DL).
Ik ben zelf overigens zeer content met m'n Primo Magnesium Tenderizers. Alleen is de lagering daarvan vrij simpel (gewone kogellagering).
-
Probailer2 - Berichten:169
Bericht
door Probailer2 » di apr 11, 2006 10:14 am
Sjase schreef:N I E L S schreef:Ik zou er niet voor gaan omdat BBB simpelweg niet echt veel ervaring heeft op het gebied van freeride. Ik heb zelf ook niet zo'n beste ervaringen met hun producten maar wel hele positieve met de garantie afhandelingen.
BBB maakt genoeg freeride spul hoor. Overigens maken ze volgens mij maar weinig tot niets zelf. Een aantal andere merken hebben pedalen die erg (heel erg) op deze lijken.
Twee collega's van me rijden al een behoorlijke tijd met deze pedalen en zijn er nog steeds erg tevreden over. De kwaliteit van deze pedalen zit volgens mij wel goed. Alleen vind ik ze persoonlijk te duur. Voor dat geld zou ik zelf een setje 5050's of Truvativ Hussefelt of Holzfellers kopen (in DL).
Ik ben zelf overigens zeer content met m'n Primo Magnesium Tenderizers. Alleen is de lagering daarvan vrij simpel (gewone kogellagering).
Maar die ander die er op lijken zijn meestal iets duurder