I.v.m. opbouwen nieuwe fiets,
Welk zadel? wie heeft ervaring met de Fisik Gobi en de nieuwe Specialized Avatar?
Welke pedalen? Ik rij nu met Time Atac pedalen (Ben ik heel tevreden over). Aangezien ik op de racefiets en mtb het zelfde systeem wil hebben, dus ook een paar schoenen, overweeg ik de overstap naar Eggbeaters. De Candy c op m'n racefiets en de normal eggbeater c op m'n mtb. Waarom? Omdat ik overal goede recenties hoor. Doen of niet? Anders ga ik voor de Time Atac XS.
Instellen van Magura Quake Air. Wie heeft nog tabellen, of kan ik de tabellen voor een Asguard/ Ronin aanhouden?
Foto's komen zodra bike inelkaar zit.
mzzl
Gène
Opbouwen, maar welke onderdelen?
Moderator:Beheerders
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Ben ook erg positief over Eggbeaters. Ik had last van mn knieeen maar nu niet meer. Veel meer bewegingsvijheid. Ook vind ik de klik gewoon fijner. Daarnaast zien ze er ook nog eens toffer uit. Jammer is dat ze niet zo universeel zijn, in de sportschool rijdt men met SPD en als je een keer met een maat van fiets wil ruilen moet hij dezelfde maat schoenen hebben of je moet een pedaalsleutel bij je hebben.
Ik zit er op dit moment over te denken om de Mallet C's aan te schaffen.
Voor de rest kan ik je niet echt helpen. Succes.
Ik zit er op dit moment over te denken om de Mallet C's aan te schaffen.
Voor de rest kan ik je niet echt helpen. Succes.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
Op onderstaande site zijn de instellingen voor de Quake Air te vinden:
http://www.7thexchange.de/download/magu ... 302_nl.pdf
(laatste pagina van de pdf file)
http://www.7thexchange.de/download/magu ... 302_nl.pdf
(laatste pagina van de pdf file)
Heb wat ervaring wat betreft het fizik gobi zadel. Alleen dan vooral met DH/FR. Is een lekker zadel. Maar je moet hem wel echt hoog hebben staan. Het is meer een zadel waar je op hangt inplaats van op zit. Lijkt me dus in jouw geval een geschikt zadel. En verder zijn er eigenlijk geen fizik zadels die slecht zitten, dus deze ook niet.
Dank alvast voor de reacties,
Op het moment rij ik met een Fisik Arione op m'n racefiets. Dat zadel bevalt me heel goed. Het Specialized zadel viel me in het verleden in de smaak, maar nu omdat het netjes uitziet voor een nette prijs. Dus ik weet het nog niet, morgen eens kijken.
Ook bedankt voor de link, ik had al een gegoogled, maar zonder resultaat.
Ik denk dat ik bij Time blijf, Nooit echt problemen gehad met Time, heeft me nog niet in de steek gelaten, dus ik verwacht niet dat die pedalen dat in de toekomst ook doen.
Binnen kort plaats ik wat foto's van m'n nieuwe bike
mzzl
Gène
Op het moment rij ik met een Fisik Arione op m'n racefiets. Dat zadel bevalt me heel goed. Het Specialized zadel viel me in het verleden in de smaak, maar nu omdat het netjes uitziet voor een nette prijs. Dus ik weet het nog niet, morgen eens kijken.
Ook bedankt voor de link, ik had al een gegoogled, maar zonder resultaat.
Ik denk dat ik bij Time blijf, Nooit echt problemen gehad met Time, heeft me nog niet in de steek gelaten, dus ik verwacht niet dat die pedalen dat in de toekomst ook doen.
Binnen kort plaats ik wat foto's van m'n nieuwe bike
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!