Ik heb een Marzocchi Z1 Freeride uit 2003 QR20+ (130mm) met daarin de standaard veren. Ik weeg 88 kg en heb dus behoefte aan hardere veren. Als ik aan het streeten en/of dirten ben is de vork gewoon te zacht.
Ik heb bij een niet bij naam te noemen winkel gevraagd of zij veren kunnen bestellen. Die zijn volgens hem moeilijk te krijgen (???) dus kreeg ik een niet passende Air Assist dop. Helemaal ruk...
Weet iemand of die veren ook echt moeilijk te krijgen zijn en zoniet waar ik ze dan wel kan halen, want ik ben hier inmiddels een half jaar mee bezig. Andere suggesties zijn ook welkom zoals ruilen tegen een andere steekasvork (Dirtjumper, Sherman Jumper, etc)
harde veren Z1 FR 2003
Moderator:Beheerders
Laatst gewijzigd door sherlock op ma jan 30, 2006 3:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij zijn ze bij www.bike-components.de gewoon te bestellen. minimumbestelwaarde is alleen 50 euro, verzenden kost 4 euro ofzo.
Contacteer anders Patman eens, die geraakt vrij vlot aan Zocchi parts:
ABC Fietsen +32 3 825 26 10 En maak je geen zorgen over het feit dat het een winkel in België is, verzenden is geen enkel probleem.
ABC Fietsen +32 3 825 26 10 En maak je geen zorgen over het feit dat het een winkel in België is, verzenden is geen enkel probleem.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
-
Zeker een goeie winkel, had m'n spullen al 2 dagen nadat 't verzonden was!Sjase schreef:Volgens mij zijn ze bij www.bike-components.de gewoon te bestellen. minimumbestelwaarde is alleen 50 euro, verzenden kost 4 euro ofzo.
En de dingen zijn er ook nog goedkoper