Hope remmen (no. betekend?)
Moderator:Beheerders
Newby in Hope remmen, maar wat betekend de diverse cijfer/nummer aanduidingen achter de o.a. 2004 remmen?
Re: Hope remmen (no. betekend?)
Bedoel je op de calipers?Jurriaan schreef:Newby in Hope remmen, maar wat betekend de diverse cijfer/nummer aanduidingen achter de o.a. 2004 remmen?
De nummers geven aan voor welke maat schijf de calipers zijn. Hope werkt niet met adapters maar met verschillende caliperdelen voor verschillende maten schijven en vorken.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
Nee dat is waar. Het wisselen is alleen niet zo heel moeilijk hoor alleen een caliperdeel is vrij duur vind ik.Jurriaan schreef:inderdaad die op de calipers.
Lijkt mij super onhandig, dan kun je dus later niet overstappen op een andere vork of andere schijfdiameter
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
Met de Mono's kan je uiteraard ook geen halve calipers meer veranderen. Als je denkt ooit eens van schijfdiameter te veranderen, koop je gewoon de kleinste caliper en heb je enkel de juiste adapter nodig.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
'tuurlijk wel, gewoon +20mm adapter gebruiken ... Jurriaan toch ... 

Da's absoluut GEEN PostMount-IS adapter, da's een Mono6Ti adapter, speciaal voor de Mono6 calipers. Die werken nl. ongeacht de schijfdiameter altijd met dezelfde caliper, waar je afhankelijk van diameter en vork een aparte adapter (185-205-225-Dorado IS/PostMount-Fox40-Foes Mono Rear) voor bestelt.Don schreef:Das post mount - IS adapter....sissywax schreef:
Als Juriaan vreemd is met adapters van Hope denk ik dat ie een IS vork heeft.... IS - IS adaptertje dan?
- BigHitRider
Naar mijn mening werk hope alleen met PostMount met adapters...
En heb je inderdaad voor de mono m4 IS voor iedere shijfmaat een andere caliper nodig......
Correct me if i'm wrong
Kijk anders ff hier....
[url=http://www.hopetech.com/technical/technical_index.htm[/url]
En heb je inderdaad voor de mono m4 IS voor iedere shijfmaat een andere caliper nodig......
Correct me if i'm wrong
Kijk anders ff hier....
[url=http://www.hopetech.com/technical/technical_index.htm[/url]