Formula Oro K18 of Oro 2005 met FCS
Moderator:Beheerders
Ik ben aan het twijfelen tussen de Formula Oro K18, 2006 model, of de orginele 2005 Oro met FCS (drukpunt instelling).
In de testen scoort de K18 erg hoog maar deze heeft geen FCS, brengt het FCS echt iets?
Of is de Oro K18 een uitgeklede versie van de 2005 Oro en zijn ze eigenlijk identiek?
De betere testprestaties van de K18 zijn in dat geval niet echt toe te wijzen aan het remsysteem maar bijvoorbeeld aan andere blokjes?
Ik hoor het graag.
In de testen scoort de K18 erg hoog maar deze heeft geen FCS, brengt het FCS echt iets?
Of is de Oro K18 een uitgeklede versie van de 2005 Oro en zijn ze eigenlijk identiek?
De betere testprestaties van de K18 zijn in dat geval niet echt toe te wijzen aan het remsysteem maar bijvoorbeeld aan andere blokjes?
Ik hoor het graag.
Re: Formula Oro K18 of Oro 2005 met FCS
De Oro 2005 is gelijk aan de K22, zoals je zelf al aangeeft met de extra verstelmogelijkheidBakkersma schreef:Ik ben aan het twijfelen tussen de Formula Oro K18, 2006 model, of de orginele 2005 Oro met FCS (drukpunt instelling).
Ik hoor het graag.
Overigens werd de Oro 2005 evenveel gewaardeerd als de Oro K18 in de meest recente tests.
Ik heb goede ervaringen met de Oro 2005, binnen vijf noodstops waren ze ingeremd, voor de rest geen omkijken naar gehad, functioneren perfect en zijn licht.
Alleen zeer irritant om te ontluchten, om één of andere reden loopt de olie direkt eruit zodra het systeem geopend wordt, trekt niet vacuüm zoals bijv bij Hope.