Hoi, ik ben tevens opzoek naar een wielsetje voor V-Brakes/Velg Rem of enkel een achterwiel maar het moet voor het volgende geschikt zijn :
Street/Urban gebruik
Velg Rem/V-Brake
Stevig wat drops en zowat aankunnen
26 inch
8 Speed naaf
Moet in de goedkope budget vallen
Mag 2de hands zijn, of 3de hands MAAR ( ja er is een maar)
Het MOET wel kaarsrecht zijn, geen slagen of kromme stuff, geen speling
Ik had een setje Sun Ringle Rhynolites op het oog, omdat op de site van agent bikes staat dat het voor smooth street/dirters zijn, tevens 26 inch en voor velg rem is, maar ik zoek echter alleen een achterwiel dus ik heb hulp nodig
Greets, B
Goed Velgrem wielset/achterwiel
Moderator:Beheerders
Re:Goed Velgrem wielset/achterwiel
QR of bolt-on?
Ahja vergeten, het moet Quick Release zijn, of met bouten (zijn steviger hebk gehoord) maar geen steekas wielen
Bolt-on is inderdaad steviger.
DaBomb bolt-on rear 32H - Sun Rhyno Lite XL 32H - Sapim Race zilver 32st.: 150,00€
DaBomb bolt-on rear 32H - Sun Rhyno Lite XL 32H - Sapim Race zilver 32st.: 150,00€
En welke is nog steeds beste, of met andere woorden populairder?
Populair IS NIET GELIJK AAN beter ...
Het hangt af van het bedoelde gebruik, je eigen rijstijl ... In elk geval, met een QR DaBomb naaf is de prijs dezelfde.
Het hangt af van het bedoelde gebruik, je eigen rijstijl ... In elk geval, met een QR DaBomb naaf is de prijs dezelfde.
Re: Goed Velgrem wielset/achterwiel
Ik heb een onverwoestbaar, nieuw, handgespaakt achterwiel staan. STX rc naaf (gebruikt), 36 spaken, Rigida DP2000 velg (hoog) koopje, stuur maar PB indien interesse. OOk voorwiel aanwezigDuoke schreef:Hoi, ik ben tevens opzoek naar een wielsetje voor V-Brakes/Velg Rem of enkel een achterwiel maar het moet voor het volgende geschikt zijn :
Street/Urban gebruik
Velg Rem/V-Brake
Stevig wat drops en zowat aankunnen
26 inch
8 Speed naaf
Moet in de goedkope budget vallen
Mag 2de hands zijn, of 3de hands MAAR ( ja er is een maar)
Het MOET wel kaarsrecht zijn, geen slagen of kromme stuff, geen speling
Ik had een setje Sun Ringle Rhynolites op het oog, omdat op de site van agent bikes staat dat het voor smooth street/dirters zijn, tevens 26 inch en voor velg rem is, maar ik zoek echter alleen een achterwiel dus ik heb hulp nodig
Greets, B