SKF Trapassen
Moderator:Beheerders
http://www.skf.com/portal/skf/home/prod ... 06&lang=en
Nooit geweten dat SKF ook brackets produceerde. ISIS-drive(freeride) en vierkant. Is er hier iemand die met SKF brackets rijd?
Nooit geweten dat SKF ook brackets produceerde. ISIS-drive(freeride) en vierkant. Is er hier iemand die met SKF brackets rijd?
-
Re:SKF Trapassen
ziet er goed uit denk dak de volgende keer zo een koop

Ziet er idd wel goed uit. Weet iemand waar ze te koop zijn, wat ze wegen en wat ze kosten?
Ik denk dat je ze gewoon bij de SKF lagerleverancier kan bestellen. Misschien dat een winkel ze verkoopt maar ik heb ze nog nooit gezien. Wel jammer dat ze geen shimano splined assen maken.

Leerink schreef:
Ik denk dat je ze gewoon bij de SKF lagerleverancier kan bestellen. Misschien dat een winkel ze verkoopt maar ik heb ze nog nooit gezien. Wel jammer dat ze geen shimano splined assen maken.![]()
Joh, lekker een bult royalties aan Shimano gaan dokken. En dan ook nog eens voor 2 (of 3?) verschillende octalink systemen die ook nog eens verleden tijd zijn (gezien de nieuwe BBBB trend)...
zo'n 130 dollar als ik het me goed herinner. 289 gram in 113 (BXC 600). Je kan ze in de UK en US bestellen. Effe google en je bent er zo.MavErik schreef:Ziet er idd wel goed uit. Weet iemand waar ze te koop zijn, wat ze wegen en wat ze kosten?