Manitou Stance flow

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
den osse
Manitou Stance flow

Bericht door den osse » do feb 03, 2005 7:29 pm

hallow iedereen, is er iemand die deze vork heeft? of er al mee gereden heeft?
In barracuda staat deze vork te koop voor 299 euro. Is dit TE goedkoop voor een regelbare fork van 120-150mm ? Veert dat of is dat meer versiering als iets anders?
Het systeem "fluid flow" lijkt mij precies niet echt denderend... hetzelfde als al die goodkope manitous... Maar ja 32mm buizen en zoveel veerweg voor 299 euro vind ik wel aantrekkelijk. Mja is dit eigenlijk een nieuwe manitou goedkope rommelvorkje of is het iets interessants?
Of is bijvoorbeeld een MZ Freeride III 05 1000000 keer beter als stance?
Laat aub je mening weten over deze vork. thanx
Den Osse

Dick Pony

Re:Manitou Stance flow

Bericht door Dick Pony » do feb 03, 2005 8:39 pm

Ik wou dat ik het je kon vertellen, de mijne is nog steeds niet gelevered. >:( >:( >:(

Overigens heb ik deze vork gekozen omdat ik rekening had te houden met mn budget, en ik niet verwacht er enorm lompe stunts mee uit te halen. In gedachte houdend dat dit mijn eerste freeride-fiets wordt, leek mij dit een goede keus. Ik had er al eind november mee willen fietsen maar helaas pindakaas.

den osse

Bericht door den osse » do feb 03, 2005 9:29 pm

laat me nog eens iets weten eens dat je hem hebt :) Ben ook van plan mij zo iets aan te schaffen. Maar ben ook wel van plan er lompe stunts mee uit te halen :P Daarom wil ik die kopen met 20mm as. want ben het een beetje beu om voornaven te breken op het moment. Drie naven op 2 maand tijd gebroken nu.... tijd voor steekas.
ben echt benieuwd.

Dick Pony

Bericht door Dick Pony » do feb 03, 2005 9:32 pm

Ik laat het je weten. Ik krijg m ook met steekas.

Plaats reactie